waar blijven de eerste symtomen??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door La femme Nikita, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hoi Dames,

Ik sluit me ook bij jullie aan .. Ben nu 11 weken zwanger en heb nog geen kwaaltje niets gehad .. Op zich lekker maar aan de andere kant maakt het je ook onzeker ..

Eerste echo was super goed, tweede echo krijg ik volgende week dus ben enorm benieuwd ..

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hier ook weinig kwalen. Zere borsten, maar ook niet elke dag. En moe. Maar misselijk ben ik niet geweest. Vanmiddag eerste echo, ik ben zo benieuwd. Vorig jaar een MA gehad, dus extra nerveus nu!

3. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hoi Meiden,

Gezellig dat er een paar nieuwe dames bij komen...

Eventjes over mij...ik ben de laatste dagen niet meer vooruit te branden...
    De laatste dagen kom ik 's ochtends mijn bed niet meer uit, en heb ik echt eind van de middag een tukkie gedaan,
    Alleen gister lukte het niet, maar gister had ik ook echt een off-dag...schoot van nul naar 100 in 5 min...(och arme mijn man;)) en was ook de hele dag duizelig en hoofdpijn...
    Misschien lag het ook wel aan het weer, het was gisteren hier al erg mooi en warm...
    En moet zeggen, heb de laatse dagen meer honger...heb zo'n trek in fruit en in zoute dingen...ow, en zin in aardappelpurree...:p
    hihi, eten we nu al 3 dagen aan één stuk...
    Nog maar 5 dagen tot de echo...en dan kunnen we hopelijk weer opgelucht ademhalen voor een tijdje...

@Fransa, wat fijn dat jij dus al een keer een probleemloze zwangerschap gehad hebt...
    Maar nu dus nog een lange maand wachten tot de 12 weken echo...

@chantal1984, spannend hoor volgende week...zeker eventjes hier komen vertellen...

@Liesben, succes vanmidag...kan me voorstellen dat je nu extra nerveus bent, hoop dat alles in orde is...
    Hoever ben jij??

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Als alles goed is ben ik nu 9 weken en 2 dagen.
    Ik had al eerder voor echo gemogen, maar dat wilde ik niet. Vorige keer was het met 8 weken gestopt, dus die grens wilde ik voorbij zijn. Daarvoor had het mij nog geen geruststelling gegeven denk ik.

5. dieni

dieni Actief lid

17 mei 2010
    113
    0
    0
    Ik ben vandaag 9wkn zwanger en ik voel mij ook nog steeds prima...ik ben ook altijd benieuwd wanneer ik eens zou gaan overgeven of iets...haha eigenlijk belachelijk hoe gek we ons allemaal maken he!!
    Pff..ik moet nog dik 2 weken wachten tot de echo en als dan alles goed is kan ik pas echt genieten...we wachten en we wachten maar

6. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Hi dames, even weg geweest, ik "mocht" van mijn vriend even niet op internet. Hij zei; nu even ophouden met al die enge verhalen lezen.

Nog steeds hier weinig tot geen symptomen, in week 9 heb ik 3 dagen een beetje last gehad van een lichte misselijkheid 'snachts/'sochtends, maar hetzelfde wat ik in week 6+7 eventjes had, zo licht dat je het bijna geen misselijkheid kan noemen, gewoon een beetje beroerd. Maar nu al een week niks, alleen moe. Doe vaak middagdutjes:). Maar ook niet elke dag moe. En verstopping, maar ook niet elke dag.

Volgende week donderdag 8 juli weer een echo, ik verheug me er erg op. Ik merk dat na een paar dagen ik toch weer ga twijfelen of alles wel goed zit. Maar toch voel ik me minder emotioneel en minder angstig sinds ik die echo heb gehad. Wat een opluchting was dat.

Nu hopen dat het goed blijft gaan, succes allemaal met de echo's!

liefs

Deel Deze Pagina