Waar blijven die symptomen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Juff, 25 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Je niet druk maken hoor. Ik had ook geen symptomen. Ja de zelfde als die jij hebt. Beetje buikpijn en wat moe maar verder niets.

2. Juff

Juff Actief lid

14 okt 2006
    203
    0
    0
    Juffrouw
    Wat fijn om alle jullie verhalen te lezen, dames. dat doet me echt goed. Misschien moet ik me inderdaad geen zorgen gaan zitten maken maar langzaam tot me door laten dringen dat het echt waar is!

3. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zoals zovelen al zeggen....hoeveelheid klachten zegt niks. Hier ook weinig tot geen klachten in begin zwangerschap. Kan me voorstellen dat het je onzeker kan maken, maar is totaal niet nodig. Voelde me eigenlijk wel gezegend zo. Zijn er zovelen die echt zo misselijk zijn of zich op andere wijze heel beroerd voelen....Geloof me...in verloop van zwangerschap zullen er vast nog wel de nodige kwaaltjes optreden.

Groetjes, Eva.

4. appeltje

appeltje Niet meer actief

Precies de symptomen die ik ook had.... zelfs de pijnlijke borsten werden bij 7 weken al minder. (alleen nog maar 's nachts pijnlijk).
    En.... kijk maar eens naar mijn banner! Gaat allemaal vast goedkomen meid.

Overigens beginnen vaak de symptomen pas bij 7 weken. Maar hopelijk blijven ze bij jou lekker weg!

5. Loess

Loess Actief lid

14 feb 2007
    267
    0
    0
    heerlijk tog bijna nergens last van hebben.. zou willen dat ik ut had.. ben bijna de hele dag ziek

Deel Deze Pagina