Doen jullie dreumesen dat ook?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Storm, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Storm

    Storm Niet meer actief

    Mijn zoon wordt later vast stuntman. Of brokkenpiloot, maar dan liever het eerste, dat betaald wat beter :D.

    Een tijdje terug (in de dikke sneeuw) liet hij zich ineens na een paar stappen op zijn billen vallen. Van te voren begon hij al 'uuuuuuuh' te roepen en op het moment dat hij de grond raakt klinkt dat natuurlijk helemaal te gek. Dus dat ga je gewoon heel vaak doen ;).
    Hij doet het nog regelmatig (zowel binnen als buiten). Twee weken terug maakte hij een beste smakkerd (in huis) gewoon echt languit handen naar voren plat op zijn buik. In plaats van huilen staat hij op, zet het op een lopen en laat zich vervolgens nog een aantal keer expres op die manier ter aarde storten :(. En echt niet zachtjes.
    Hij valt ook van de bank af en doet het dan nog een keer. Net als het groene stoeltje of die bak die kiept als je erop gaat zitten. Zo grappig, volgens hem.
    Ben blij dat hij zijn valtechnieken zo goed beheerst hoor, hoeft ie op de kleuterschool straks geen valcursus te doen.
    Hij lijkt zich ook echt geen pijn te doen, maar heb hier nog nooit iemand over gehoord. Wel over kindjes die zich expres laten vallen om aandacht of hun zin te krijgen maar hij doet het puur voor de fun (lijkt het). Doen jullie kids dit ook?
     
  2. adi

    adi Niet meer actief

    Ik heb ook zo'n zoon hoor, die ligt helemaal in een deuk als die valt en doet het dan snel opnieuw.
     
  3. nikkijane

    nikkijane Fanatiek lid

    27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Yep! ook hier zo'n stuntman! Zelfs voor hij kon lopen was hij eerst een week aan het oefenen met Staan en vallen, dikke lol!
     
  4. nense

    nense Fanatiek lid

    14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Mijn zoon dat het sinds kort ook. Hij laat zich bewust vallen om er vervolgens hard om te lachen en het weer te doen.
    Van de week ging hij zelfs langs zijn 3-wieler liggen en trok zijn fietsje bovenop zich. Deed net of hij huilde, stond weer op en deed het weer.
     
  5. sunnybaby

    sunnybaby Bekend lid

    19 jan 2009
    599
    0
    0
    Hier ook zo'n jochie dat als hij valt 9 vd 10 keer lacht en 'boemmm' zegt. Typisch jongensgedrag vrees ik ;)
     
  6. Boefjesmamma

    Boefjesmamma Fanatiek lid

    23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Hier ook zo'n jochie ;)
     
  7. adi

    adi Niet meer actief

    Hier in ieder geval wel! Ik heb nog twee meiden van dezelfde leeftijd en die gaan echt niet vallen voor hun lol!
     
  8. Gentle

    Gentle VIP lid

    10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Haha, nee ik zie Julia dit ook niet doen. Ze is wel een bikkel, huilt niet snel, maar voor de lol? Nee!
     
  9. Storm

    Storm Niet meer actief

    Haha, die vind ik goed!! :D Zie het al helemaal voor me!
     
  10. Daan78

    Daan78 VIP lid

    25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
  11. Boefjesmamma

    Boefjesmamma Fanatiek lid

    23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Maar Noor is ook best een rauwdouwer :D
     
  12. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    die van mij is dan een beetje jonger maar die kan zich sinds 2 weken optrekken tot staan en als hij zich dan weer liet vallen (hij kan pas sinds gisteren rustig terug gaan zitten) lag hij ook in een deuk en dan vervolgens snel weer opstaan, even rondkijken en weer om laten vallen en dat hield hij gerust een uur ofsow vol. En ik hem elke keer maar weer op zn billen zetten en afleiden met speelgoed maar helaas hahahah. Ik moet wel zeggen dat hij wel beter is gaan slapen sinds hij dat deed ;)

    xxx
     
  13. diddi

    diddi Bekend lid

    1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

    Ik heb een dochter die dat dus wel doet!
    Ja, echt waar. Hetzelfde zoals je schrijft. Van te voren al aaaaahhhh en doen boem op haar kont laten vallen!!! Lol dat ze dan heeft.
    Mijn dochter zit op de gym en wil daar zich ook van de matten laten rollen en heeft dan gewoon echt schik!!
     
  14. MvS

    MvS VIP lid

    19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Hier nog zo'n wildebras ;) Ik moet er wel om lachen, maar ben dan ook niet zo bang dat hij zich snel bezeert. Als ik hem zie rond-denderen op het KDV met de andere jongens (de meiden daar zijn echte meisjes-meisjes, dus die doen niet zo wild) dan verbaast het me vooral dat ik nog niet gebeld ben over een gat in z'n hoofd ofzo. Tot nu toe is de schade beperkt gebleven tot een paar keer tanden door z'n lippen, haha!
    Hij heeft op het KDV trouwens wel een speelgoed-geval (soort 'band' van stof) waar hij in vliegende vaart op af rent om zich erin te laten vallen. Vindt ie ge-wel-dig, haha! Zo leuk om te zien. Ik hou hem thuis nog wel redelijk in toom waar het gaat om klimmen op/van de bank, staan op de bank, rare capriolen met stoeltjes bij de vensterbank, maar ik denk niet dat het lang gaat duren voor het daar een keer mee misgaat....
     
  15. noa80

    noa80 Bekend lid

    7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yara doet dit alleen op bed. Als ze bij ons op het grote bed zit, dan laat ze zich echt zo vallen en heeft ze de grootste lol. Maar gewoon zo laat ze zich niet voor de lol vallen.
     
  16. Daan78

    Daan78 VIP lid

    25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    LOL, tis wel een exemplaar ja. Zelfs de ha maakte er een opmerking over, terwijl ik bijna uiteen getrokken werd. 1 hand richting dokkie om hand te geven, 1 hand in kraag van dochter om te voorkomen dat ze nog meer schade in zijn kamer zou aanrichten ;))
     
  17. Storm

    Storm Niet meer actief

    Wij hebben zo'n groot aankleedkussen. Die legt ie dan midden in de slaapkamer neer en duikt daar ook in volle vaart bovenop! Ik moet ook altijd wel lachen als ie weer bezig is.
    Hij heeft ook geregeld met een tand door z'n lip, bult op zijn hoofd en blauwe knieën, maar het doet hem geen pijn genoeg.
    Hij pakt ook rustig een kussen van de bank (van die langwerpige ikea dingen) en duikt dan ook over de grond heen. Of hij gaat van de ene kant van de bank naar de andere en laat zich op het kussen vallen.
    Ik probeer het ook wel in goede banen te leiden, maar het is dan vaak net of ik tegen de lucht praat.

    Misschien ook wel een kereltje voor gym straks. Kan ie inderdaad lekker over de matten heen rollen en klimmen en klauteren. Iemand enig idee vanaf welke leeftijd dat ongeveer kan?
    Ballorig vind ie ook helemaal geweldig.
     
  18. Boefjesmamma

    Boefjesmamma Fanatiek lid

    23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Hier is er peutergym vanaf 18 maanden.
    Ik ga maandag voor het eerst met Aaron.
     
  19. adi

    adi Niet meer actief

    hahahaha, ik denk precies hetzelfde altijd!

    Overigens is Aldin 'maar' twee keer uit zijn kinderstoel gesprongen, waarvan 1x op het kdv. Thuis had ik hem erin gezet, kwam ik terug van de wc, liep hij door de kamer :$:D, en onze stoelen zijn hoger dan de triptrap!

    Oh en hij vindt het geweldig om de doos met 100-duplo stukken om te kiepen en zich keihard er tussenin te gooien, ik denk altijd AU, dat moet echt pijn doen, al die rotdingen onder je benen/ knieën. Hij ligt dan echt in een deuk.
     
  20. nikkijane

    nikkijane Fanatiek lid

    27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    FF offtopic: Adi wat heb je een prachtig onderschrift!
     

Deel Deze Pagina