Wanneer kreeg jouw kindje zijn eerste kiesje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ctje1987, 3 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hi meiden,

Met 3 maanden kreeg mijn zoontje zijn ondertandjes en daarna bleven de tandjes komen. Inmiddels heeft hij 8 tandjes. Hier heeft hij wel wat last van gehad, maar niet extreem.
    De laatste dagen wordt hij telkens helemaal overstuur wakker, hij stopt zijn handjes weer helemaal in zijn mond, kwijlt behoorlijk en heeft voor het eerst poepluiers die zelfs door de romper heen komen (ik weet niet of de poepluiers er iets mee te maken hebben hoor ;))

Aangezien hij van zijn tandjes weinig last gehad heeft; dacht ik zou het een kiesje kunnen zijn? Ik weet dat die gemiddeld pas veel later doorkomen, maar de tandjes ook..
    Zijn er nog meer mama's die een kindje hebben die relatief vroeg kiesjes kreeg?

Hij laat me moeilijk in zijn mond kijken. Als hij huilt, lijk ik wel wat te zien, maar ik weet het niet zeker.

Bedankt voor jullie reacties :)

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier zijn de eerste twee net met een puntje door. Volgens mij is dat redelijk gemiddeld, en eerste tandjes waren hier met 5 maanden. Dus ja, zou best kunnen dat het bij jullie nu een kiesje is. Het klinkt iig wel helemaal als tandjespijn.

3. Koon

Koon Niet meer actief

Mijn zoontje heeft net 4 kiezen gekregen (gewoon normaal op schema), maar die poepluiers pfoeee!! Zou dus best kunnen dat jouw kleintje ze al krijgt.

Deel Deze Pagina