iemand ervaring met overstimulatie na de terugplaatsing...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door anoniempje24, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

9 mei 2008
    201
    0
    0
    hallo Dames,

zoals jullie me vraag hierboven al zien staan heeft er iemand ervaring met overstimulatie na de tp, ik heb sinds de punctie erg last van me buik, ook best wel een opgezette buik....
    de verloskundige zei al bij de tp dat me eierstokken opgezet konden zijn en dat ik daarvoor wat last had...
    ik moest op me gewicht letten of ik aan zou komen...
    ik had me vorige week gewogen en vandaag en ik woog gewoon 2,5 kilo zwaarder...
    ga me toch wel een beetje zorgen maken?

kan iemand me geruststellen of zal ik morgen toch maar even de kliniek bellen?

groetjes vivian

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb wel heel erg last van opgezette eierstokken!
    Zelf durf ik niet te zeggen dat het overstimulatie is maar mijn linker eirestok is zo groot dat hij voor mijn baarmoeder ligd waardoor mijn vruchtzakje niet te zien is.

Op de weegschaal heb ik niet gestaan.........zal ik straks even doen, maar ik heb een hele erge opgezette buik en dit was al zo een dag voor mn NOD .
    Als ik ook een volle blaas heb, ook 3wkn geleden, dan doet dit gewoon pijn..........dit schijnt er ook bij te horen. :(
    Als advies van het VU moest ik heel veel water drinken en rustig aan doen. Dan geef je je lichaam de kans om te herstellen.

Heb je een zware puntie gehad? Veel eitjes?

Sterkte!

3. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

9 mei 2008
    201
    0
    0
    nee dat viel wel mee, ik had niet zo hele zware punctie dat vindt ik ook al zo gek...
    en ik had 12 eitjes dus dat is ook gemiddeld...

4. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

9 mei 2008
    201
    0
    0
    nee ik zeg ook niet dat het overstimulatie is...maar ik wilde kijken of de klachten hetzelfde waren misschien is het niet helemaal het goede onderwerpkeuze...

nee en ik had niet zo zware punctie het viel juist mee en ik had maar gemiddelde eitjes 12...
    dus daar ligt het ook niet echt aan..

en ik zie het nu pas gelefeliciteerd!

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb dit onderwerp ook geopend op een iVF forum en daar hebben heel veel vrouwen deze klachten na de punctie.
    Maar als je het echt niet vertrouwd dan zou ik gewoon de kliniek bellen. Zij kunnen het beste het ongeruste gevoel weg nemen.

Ook een richtlijn is dat je bij overstimulatie elke dat zo'n 2kilo aankomt.....

Bij mij is mijn linker eierstok nog groter als een tennisbal en toch is het geen overstimulatie.

Ik kan wel met zekerheid zeggen dat die opgezette eierstoken pijnlijk kunnen zijn...........voornamelijk met een volle blaas!

Ik zou gewoon bellen.........een ongerust gevoel is ook niet goed!

6. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

9 mei 2008
    201
    0
    0
    hoi bedankt voor je antwoord...
    ik heb net gebeld...en de ik moet bellen naar de verpleegkundige tussen half 2 en half 3..
    dus ik moet even afwachten...

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Sterkte ik hoop dat ze je kunnen geruststellen!

8. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

9 mei 2008
    201
    0
    0
  9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey Vivian...

Zie je nu hier ook ineens! Heb je al gebeld? Toch niet ook overstimulatie? Hoop het niet voor je! Veel drinken en rustig aan doen!
    Succes in elk geval en op naar 5 maart :)

Groets Majo

10. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

9 mei 2008
    201
    0
    0
    hoi Majo,

vandaag een echo gehad omdat ze het toch wel erg veel vond wat ik was aangekomen(4 kilo vanaf de tp) en 7 kilo bij het begin van de hormonen...
    bij de echo zagen ze niks schokkends wel wat vocht...
    en ik moest veel drinken en echt ernstig rustig aan gaan doen...

dus nou gaan we maar heel rustig aan doen..

groetjes Vivian

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Bij mij worden mn eierstoken nu pas rustiger!

Echt rustig aan gaan doen hoor! Dat helpt.
    Ik ben nu soieso moe maar ik ga elke middag toch een paar uurtjes op mn bed liggen.

sterkte en ik benheel blij voor je dat ze even gekeken hebben!

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey Vivian,

Heb net gereageerd in het februari topic...
    anders wordt het ook allemaal zo dubbelop, hahaha.

Rustig aan he! Groets Majo

Deel Deze Pagina