Titel zegt het al, ik wil vanavond garnalen eten, maar ben nog op zoek naar een lekker recept. Groetjes
O Lekker van de BBQ!!! Maar daar is het niet echt weer voor, misschien heb je een grillpan? Beetje knoflook, citroen en viskruiden,mmmmm!
Eerst lekker marineren met een beetje olie, knoflook en bislook en daarna gewoon even bakken in de pan, heerlijk!
Of met een deegjasje, beetje peper en zout, bloem en een eitje en dan in wat olie bakken, ook errug lekker....
Ik heb ze ook al een paar weken in de vriezer liggen, maar bak je ze dan in een gewone pan met olie? Of in de wok? En dan een laagje olie, of veel meer?
Op de site van Albert heijn staat een lekker recept van een Thaise noodel salade. Even op de zoekfunctie kijken naar 'salade van Anne'. Echt een heel aanrader. Charlie
Nu al een beetje laat maar aar tenen knoflook, 1 ruime el brandal (= samba en wat olijfolie. Laten intrekken en dan in de grillpan.
Klein laagje olie! Weten jullie trouwens wat een leuke site is? Smulweb.nl ( Maar misschien kennen jullie die website al lang ) @ TS: Ik ben benieuwd wat je hebt gemaakt!!