Waar braken bij jullie de vliezen of was je gewoon thuis!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamaikke0604, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sampie24

    sampie24 Lid

    4 mrt 2011
    12
    0
    0
    bij mij verloos ik vruchtwater toen ik smorgens uit bed stapte maar niet alles in 1 keer
     
  2. Adorable

    Adorable Fanatiek lid

    20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    oehhhh spannend Schaapje!!!:D Heel veel succes alvast en geniet van je kraamtijd!

    Hier braken mijn vliezen snachts om 3uur, er kwam een flinke scheut water uit ( had een luier aan snachts voor vrouwen met incontinentie en die was zeik nat ) toen ik uit bed stapte voelde ik het langs mijn benen glijden en verloor toen steeds een beetje tijdens het lopen. Heb toen meteen vlos gebeld en die zou de volgende ochtend om 8uur komen kijken. om 7uur sochtends werd ik weer wakker met pijnlijke weeen en om 8uur had ik 5cm ontsluiting, om half 12 had ik 7/8cm ontsluiting, snel naar het zh gereden en om 13.43 is onze zoon geboren:)
    Ik had in de auto altijd een vuiliszak onder mijn bips met een handdoek erop voor het geval dat, overdag een maandverband in en snachts een incontinentie luier.
     
  3. suusje1987

    suusje1987 Niet meer actief

    Hier braken mijn vliezen in de avond net toen ik opstond van de bank om naar de wc te gaan. Het was net of ik in mijn broek plaste. Ik had voor de zekerheid in de auto de laatste 2 weken een vuinilzak onder de billen. Nu nog een paar weken geduld hebben om daar weer achter te komen
     
  4. smartie1980

    smartie1980 Niet meer actief

    Schaapje spannend! Zet hem op!
     
  5. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    Mijn vliezen braken toen ik gewoon thuis op de bank zat. Sowieso beginnen maar heel weinig bevallingen met het breken van de vliezen en meestal breken ze dan ook nog als je in rust bent, dus niet als je heavy loopt te shoppen ofzo ;).
     
  6. Lentekind

    Lentekind Fanatiek lid

    5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ohh dit is inderdaad zo´n ding wat steeds weer terug komt in mijn gedachten. (en dan ben ik nog niet eens zwanger:)) Stel dat je net in een winkel loopt of bij iemand anders thuis op de bank...
    Je hoort vaak genoeg dat het meestal begint met weeën, maar toch heb ik deze gedachte vaker in mijn hoofd. Mensen zeggen ook dat je niet thuis moet gaan zitten afwachten, dat kan nog heel lang duren.
    Toch lijkt het me heel genant als het ergens anders gebeurt dan thuis. Ach ja, go with the flow!
     
  7. Liz

    Liz Fanatiek lid

    9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik ben er inprincipe niet bang voor..durf nog kilometers te rijden...het enige wat ik niet durf maar nog zo graag wil is zwemmen..en dan denk ik ja maar stel mijn vliezen breken daar wahahha..
     
  8. Sterre82

    Sterre82 VIP lid

    23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Schaapje: Spannend en suc6!!!!!

    Bij mij zijn de vliezen in het zkh gebroken. Ik had van te voren eigenlijk geen kleren o.i.d bij me. Wel had ik in de auto een zeiltje liggen mocht het daar gebeuren.

    En nu een 'eng' verhaaltje... wij waren met vrienden nog voor een laatste keer uit eten. Zij waren 35 weken en we dachten, we gaan nog een keertje voor de kleine er is.
    We hadden het er al voor de gein over gehad in de auto en jawel hoor... tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht staat m'n vriendin op om even naar de toilet te gaan en daar breken d'r vliezen :$ Hele restaurant op z'n kop maar iedereen vond het wel spannend en wenste haar veel suc6 :)
     
  9. sjaantje85

    sjaantje85 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Smorgens toen ik mijn bed uit stapte maar wel een flinke plens hoor!!!Tis de hele dag blijven lopen!Snachts om half 2 is ons meisje geboren!!

    Good luck en t komt vast goed!
     
  10. catty

    catty Lid

    14 apr 2009
    95
    0
    0
    Mijn vliezen braken in bed terwijl ik lag te slapen. Ik werd wakker, wilde naar de WC gaan en voelde ineens dat het anders dan anders voelde. Ik ben niet gelijk een hele golf verloren maar telkens een beetje en ik sliep gelukkig op een grote badhanddoek. Beebje was wel al ingedaald, anders moest ik direct plat blijven liggen.
     
  11. Lovelylonnes

    Lovelylonnes Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    bij beide zijn ze door de gyn gebroken in het ziekenhuis....
    Ben dus heel benieuwd deze keer ;)
     
  12. YellowButterfly

    YellowButterfly Niet meer actief

    Hier ook door vk gebroken, maar merkte nauwelijks dat er iets kwam!
     
  13. Ninoshka

    Ninoshka Fanatiek lid

    8 okt 2008
    1.394
    0
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Bij mij zijn ze thuis gebroken. Ik lag op bed na een dag voorweeen en tijdens de eerste échte wee voelde ik 'plop' ergens van binnen en voelde wat nattigs lopen. Het was echt superweinig en heb nooit gevoeld dat er meer uit is gekomen dan dat (qua vruchtwater dan, de baby heb ik toch wel meegekregen ;)
     
  14. MaaikeS

    MaaikeS Fanatiek lid

    16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Alle 2 de keren in het ziekenhuis,
    de 1e keer was een enorme plens en toen was het eigenlijk over,
    en bij de 2e bleef het lopen omdat ze nog niet ingedaald was.
    Ik ben dit keer ook wel heel benieuwd.

    Weet van een vriendin van mij dat ze thuis zijn gebroken net na het douchen.
     
  15. truus1980

    truus1980 VIP lid

    26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ik voelde eerst nattigheid toen ik in bed lag. Om half 2. Ikdacht dat ik een beetje in mijn broek pieste. Dus ben naar de wc beneden gegaan en daar kwam de vloedgolf. Op de wc gelukkig. Ik bleef maar plassen naar mijn idee..Had nog niet eens zo snel door dat dat mijn vliezen waren.
    Toen Lars geboren werd kwam er nog een hele plons.
    Ik was 39 weken en 3 dgn zwanger.
     
  16. cherryl

    cherryl Fanatiek lid

    27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    bij mij hebben ze bij beide de vliezen doorgeprikt nadat de weeen al begonnen waren, dus gewoon thuis ;)
     
  17. Luun

    Luun Bekend lid

    24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Mijn beide bevallingen begonnen met het breken van de vliezen. De eerste keer zat ik in een hot tub (was nog moeilijk om vast te stellen aangezien ik dus in warm water zat. Ik moest me eerst afdrogen om het zeker te weten!) en de tweede keer lag ik in bed.
     
  18. Patriesjuh

    Patriesjuh Bekend lid

    22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Ik lag in bed het was 7uur (ochtend) en voelde een 'plop' toen voelde ik wat natigheid tussen me benen.
    Ben gelijk opgesprongen en naar de gang gehaast (slaapkamer lag tapijt, gang zeil) en toen plons, een mega plas met water.
    Toen naar benede gegaan en plons nog 1.
    Toen me lief gebeld (was 5 aan het werk) en die is meteen naar huis gekomen en toen die thuis was plond weer een hele lading....bij elkaar bijna 3 emmers (had echt mega veel vruchtwater) dat had een maandverbandje niet tegen gehouden haha.
    Onze dochter is uiteindelijk 52 uur na het breken van mij vliezen in het ZKH geboren.
    Vliezen braken met 39 weken presies....ben benieuwed hoe het deze keer gaat.
     
  19. anja89

    anja89 Fanatiek lid

    15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    's Morgens, gewoon thuis.

    Had die nacht echt slecht geslapen van de pijn in mijn rug, en toen ik om half 10 wakker werd wilde ik even gaan douchen om dat te verlichten en daarna nog even terug op bed te gaan.
    Toen ik opstond gebeurde het.
    Mijn vliezen waren hoog gebroken, dus later in het ZH zijn ze nog een keer extra gebroken aan de onderkant.
     

Deel Deze Pagina