Weeen begonnen 's ochtends vroeg in bed. Ik was net wakker en voelde een soort menstruatieachtige kramp, maar dan in een golf. Vliezen zijn door de VK gebroken toen ik volledige ontsluiting had en al een half uurtje aan het persen was.
ZAg net op tv dat er iemands vliezen braken tijdens de nationale iq test! Word vast een hele slimme baby!
Bij mij begonnen de weeen vlak voor en in de nagelstudio, hahha! Gelukkig waren ze toen nog zo licht dat het goed te doen was. Erna zelfs nog naar mn ma geweest, naar de videotheek film terug brengen en mn vriend van zn werk gehaald.
Nou in de telegraaf staat dat het een actrice was. Vond het echt niet leuk want ik zat de hele tijd te denken aaah wat leuk die vrouw is nu bezig en vanmorgen dacht ik of ze al bevallen was en net lees ik dus dt het allemaal nep was
bij mij is 'swoensdag smorgens de weeen begonnen om 08.00 en om 3 uur snachts een beetje vrucht water verloren me vriend heeft toen de verloskundige gebeld en die is gekomen en heeft ze toen verder door geprikt en kwam er ook achter dat mijn zoontjein het vrucht water had gepoept dus toen om 03.45 naar het ziekenhuis gegaan en donderdags om 19.25 bevallen van mijn zoontje doormiddel van een vacuumpomp
Bij de eerste en de tweede eerst weeen en de vliezen doorgeprikt door vlos. Bij de derde ook eerst weeen, die heel goed te doen waren.Toen de vlos kwam al 8 cm ontsluiting. Even later spontaan de vliezen gebroken op bed. Er kwam dan ook heel veel vruchtwater, tijdens de weeen ook en toen Imre eruit kwam ook nog een hele golf.
Ik was in een winkel om een trouwpak voor m'n broer te kopen. Moesten daarna nog ruim een uur naar huis rijden. Gelukkig nog geen weeen gehad. Die begonnen om half 6 en om 3.25 werd onze zoon geboren.
In bed, om iets over half 5 begonnen de weeen. Op zaterdagochtend, mijn man was net naar zn werk. En mijn vliezen werden gebroken door de vk, toen ik de volgende ochtend 8 cm ontsluiting had.
De weeën begonnen 's avonds om 23.30 in bed. Ik lag lekker ontspannen in de arm van mijn vriend te soezen toen het begon, en ik denk dat het ermee te maken had dat ik heel relaxed was op dat moment. Vervolgens heb ik in bed de weeën geklokt, terwijl mijn vriend weer ging slapen...hij kon toch even niks doen op dat moment. 's Nachts om 4 uur braken mijn vliezen, ook in bed. Ik kon er nog net op tijd uitspringen. Het was wel dweilen geblazen daarna
Mijn vliezen braken om 16.00 na mijn siesta . Rond 17.00 kreeg ik de 1e wee tegen 19.30 werden ze erg vervelend en om 23.31 was onze dochter geboren.
thuis op de bank met 38 weken 5 dagen braken mijn vliezen, geen zwembad, beetje sijpelen.. weeen kwamen niet meteen, dat was anderhalve dag later en hielden weer op toen ik naar het zkh ging..daar aangekomen wel 2 cm ontsluiting Toen aan het infuus.. En toen begon het feest pas.. Sterkte met de bevalling!
Hier maandagochtend om 8 uur de vliezen gebroken. Ik werd ook wakker met het idee ik moet naar de wc. Kon ook meteen dweilen. Daarna naar zh en weer naar huis. Dinsdag weer zh en toen hebben ze me gehouden. Woensdagochtend pas 2 cm ontsluiting, aan het infuus. De ontsluiting vorderde niet, de kleine kreeg het te zwaar dus woensdag middag om half 4 een spoedkeizersnede Groetjes Jessica
Mijn vliezen braken 's avonds om 18:30 in de snackbar, terwijl we stonden te wachten op onze patatjes.. Uurtje daarna begonnen de weeën. Ik kan jullie alvast verklappen dat bevallen op een frikandel speciaal geen aanrader is
In de kroeg..... hahaha. Geen grapje, echt gebeurd. Ik zat op een barkruk, voelde een 'knapje', en mijn billen werden nat. Ik stond op, en ja hoor...... maar ik was pas 34 weken dus dat was wel ff onverwacht. Ik ben diezelfde nacht in 5,5 uur bevallen van een dochter die nu heerlijk ligt te slapen!
Mijn vliezen braken toen ik net mn bed uitgestapt was om naar de wc te gaan *plons*. Wel lekker, want we hadden net de avond ervoor het bed verschoond
Weeen begonnen gewoon in bed. Ik werd wakker omdat ik plassen moest en omdat ik kramp had in mijn buik . Ik dacht in eerst nog even aan gewone buikkramp omdat ik de 2 dagen voor de bevalling ziek was geweest maar nee het waren weeen. De vliezen zijn pas in het ziekenhuis door de vk gebroken.
Ik zit dit zo te lezen en ik kom erachter dat ik helemaal niet meer weet hoe dat bij mij is gegaan, ik denk dat ze in het zkh hebben doorgeprikt, maar daar heb ik niks van meegekregen of ik ben het door al het andere snel vergeten, vroeg het mijn man en die weet het ook niet meer.