Waar braken jouw vliezen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Pica750, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

De eerste keer op de wc!! lekker makkelijk. De tweede keer in bed tijdens de weeën. Kindje was al zover ingedaald dat ik er weinig van merkte (ik hoorde het alleen)

2. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Ik denk dat ze bij mij op de wc zijn gebroken.
    Heb zelf van het breken v d vliezen niks gemerkt.
    Om 2 uur kreeg ik de eerste wee en toen de vk eindelijk om 5 uur kwam kijken waren de vliezen gebroken en had ik volledige ontsluiting.

3. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik ging 's ochtends uit bed naar de wc. Toen ik klaar was met plassen kwam er nog een klein beetje, en toen nog een klein beetje. Was wel even aan het twijfelen, maar bleek toch echt vruchtwater te zijn. Ik kon het heel makkelijk met enkele kraamverbanden de hele dag opvangen. Geen golven dus.

4. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde net gaan slapen om 00.07 uur had net op de wekker gekeken;) Draai me om en dacht jeee nu word ik echt incontinent. :D
    Maar ik besefte al snel dat het vruchtwater was. Vier uur later begonnen de weeen. Heb gewoon 1 nacht overgeslagen.

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Bij mij onder de douche in het ziekenhuis. Dacht eerst dat ik zat te plassen. Had toen 3 cm ontsluiting (rond 12.00 uur).

Om 15.00 uur aan de wee opwekkers gegaan, daar ik na het breken van de vliezen geen weeën meer had.
    Om het half uur omhoog gezet. Om 16.30 weer hoger, en toen begon ik echt iets te voelen (nog steeds 3 cm), om 18.10 is ze geboren.

6. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot 2 maal toe om 6 uur smorgens in bed ;) gelukkig waterdichte molton om het matras. En manlief gelijk handdoeken laten halen om met die tussen mijn benen naar de badkamer te komen.

7. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Naast mijn bed, 's nachts om 03:00

8. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    In de verloskamers om 22.30 uur, doorgeprikt door de gyn. toen ik 6cm ontsluiting had.

9. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    met 38 weken 's nachts in bed, ik dacht dat ik moest plassen en toen ik naast bed stond voelde ik het lopen. Flink waterballet, zat helemaal onder de witte vlokjes. 15 Uur later werd onze zoon geboren!

10. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Bij de 1ste in het ziekenhuis tijdens de weeen.
    Bij de 2de thuis door de vk bij volledige ontsluiting.
    Bij de 3de spontaan tijdens de weeen. Vk was gekomen en heeft getoucheerd, 8 cm ontsluiting. Ben nog gaan plassen en even met mijn moeder gekkletst. Daarna terug naar boven op bed. Ben op mijn zij gaan liggen en opeens werd het erg warm en nat tussen mijn benen.

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    bij mijn eerst braken ze spontaan naast mn bed om 23 uur toen ik op de uitgerekende dag net naar bed was gegaan en er alweer uit moest om te plassen... weeen kwamen snel op gang en om 8.39 is onze eerste zoon geboren.
    bij de tweede was ik ook 'bang' dat het weer met gebroken vliezen zou beginnen, dus overal matjes liggen, in de auto's, in mn tas, bij mn ouders haha, maar nu begon het om 1 uur 's nachts gewoon met weeen en heeft de vk mn vliezen in het ziekenhuis door geprikt. om 5.03 was onze zoon er!

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lieve dames zouden jullie op lisanne willen stemmen? alvast bedankt

13. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    De mijne zijn in het ziekenhuis gebroken rond 17.30. Bleek dat ik toen al 7 centimeter had.

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    bij de eerste 3 zijn ze gebroken tijdens de bevalling door de vk/gyn

bij de vierde thuis op de bank toen ik anders ging zitten met 41,5 wk savonds rond 21.30u.. ik schrok ervan...was ineens zeiknat..whahaha...

15. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    De mijne braken in bed

16. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    2 keer is de bevalling begonnen door gebroken vliezen,
    beide keren in bed.
    De vliezen van een goede vriendin zijn bij ons voor op straat gebroken *hou dan je gezicht nog maar eens in de plooi*

17. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Die van mij werden gebroken tijdens de weeen :)

18. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.207
    1.264
    113
    Centrum België
    's Ochtends om 7h30 in bed - een droge "pets" als geluid. Hoeveelheid viel redelijk mee. Had al een handdoek klaargelegd naast bed (parket was nog niet behandeld, hahaaa).
    Anderhalf uur later kwamen de weeën op gang

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    bij de eerste was het smorgens vroeg toen ik naar de wc moest. er kwam toen een aardige plons water en de slijmprop alles in een keer dus zeg maar. en dat dus zo goed als boven de wc. en er rond hahaha.

bij de tweede werd het gedaan met voledige ontsluiting en toen kon ik eindelijk persen met als gevolg dat ie een half uur later eruit was.

een kennis van me ma vroeger die was met me ma nog ff in de stad ze stapten uit de auto en die vrouw meteen tjah we kunnen wel weer instappen want me water loopt eruit dus die had het wel echt onderweg zeg maar.

20. bouchere

bouchere Niet meer actief

bij alledrie braken de vliezen thuis.
    bij de oudste om 02:00,bij de tweede om 08:15
    en bij de jongste spruit om 16:30.

groetjes
    diana

Deel Deze Pagina