bij mijn oudste werden ze gebroken en bij de jongste ging het zoo snel dat ze met vlies en al eruit kwam...
Ik was in het ziekenhuis. Ik was ingeleid, en na een poosje voelde ik vanbinnen ineens iets knappen...en toen was het net of ik in mn bed gepiest had (A)
snachts op bed. Dacht eerst dat de baby te hard op mn blaas had gedrukt waardoor ik in mn broek plaste, naar de wc gegaan, terug naar mn kamer en kon gelijk weer naar de badkamer omdat er toen nog meer kwam
onder de douche! Voelde in ene een golf en had nog geen weeen... met maandverbandjes in de weer geweest om te kijken of het wel een goede kleur had (geen urine of een baby die in het water had gepoept!) half uurtje later begon mijn weeenstorm
bij mn 1e dochter bij de dokter op de stoel,was er voor controle toen dacht ik dat ik in mn broek plastte,niet hele golven gelukkig,dat gebeurde later thuis. en bij mn 2e dochter heb ik niet gemerkt dat ik vruchtwater verloor,mn dokter vroeg tijdens het bevallen wanneer mn vliezen gebroken waren.geen idee zo snel en heftig ging de bevalling.
Lekker thuis op de bank... Ik had beetje voorweeén en om 23.30 naar bed gegaan en de voorweeén werden erger dus was ik naar beneden gegaan en om 00.07 Wilde net wat te drinken pakken en alle glazen naar de keuken brengen en ik stond op van de bank en jaaaa hoor toen voelde ik het. Ik dol gelukkig!
Mijn vliezen braken toen we bij mijn ouders zaten te vieren dat ze 25 jaar getrouwd waren! Ik zat op een stoel net gegeten en toen ooooohh alles was nat, best genant op dat moment maar zat gelijk volop in de weeen dus boeide me het al snel niet meer!!! 4 uur later was onze zoon geboren
Bij mij braken de vliezen gewoon thuis...kwam net van het toilet af. Daarna zette de bevalling snel door met weeën
hier braken mn vliezen smorgens in bed. we hadden een paar dagen van te voren "juno" (film over een meisje dat onverwacht zwanger is) zitten kijken en daarin zei ze toen haar vliezen braken "of ik heb ik mn broek gepiest of mn vliezen zijn gebroken". ik heb toen gezegt dat ik dat niet ging zeggen, en je raad het al... dat was het eerste wat ik zei. het was ook geen mega golf dus vandaar dat ik echt dacht dat ik te laat wakker was geworden. de grote golf kwam tijdens het persen pas. liefs doris