euhm help,was net gaan plassen...met terug te willen gaan liggen voelde ik een plop en er stroomde ineens warm "water". Is dit vruchtwater?
woon in België dus heb met de gyn van wacht gebeld. Mag de pijn afwachten thuis. Tot hiertoe enkel wat gerommel Hoop dathet niet te lang op zich laat wachten!
Yep, dat is idd het breken van je vliezen en het verliezen van vruchtwater wat je voelde . Zo begon mijn bevalling ook. Spannend! Ik ben benieuwd hoe het nu met je is. Succes meid, het gaat nu echt niet lang meer duren voordat je je frummel in je armen hebt.
Spannend! Zo begon het bij mij ook, met een plop en wat voelen stromen. Succes, misschien heb je je kleintje al wel in je armen nu!
Ik zie dat je nog geen 37 weken bent. Hier moet je volgens mij dan naar het zh. Bij jullie niet? Heel veel succes.
Ze is 36+5. Sanka, hier beval je praktisch altijd wel in het ZH maar ze mocht waarschijnlijk nog even thuisblijven tot de weëen op gang kwamen.
PETATJE............!!!!!!!!!!!!!!!! WATTTT???? Nu al dat is vroeg. Hoe is het nu met je, inmiddels in het ziekenhuis??
Petatje is mijn buddy en we smsen dus De weeën waren begonnen maar ook weer gestopt, ze ging vanmiddag aan het infuus dus ik hoop dat ze haar kleintje snel in handen heeft.. Ze zou me smsen als ze bevallen is!
ik ben een klein beetje jaloers hoor jonge, ik wens je heel veel succes hoop dat alles goed gaat. en niet iedereen voor kruipen he, netjes wachten tot je uitgerekend bent he,