37+6 op de wc net nadat ik er een scheet uit had geperst Plons viel mee, was meer alsof ik nog een keer lang zat te plassen, daarna kwam er steeds weer af en toe een golfje uit haha.
Thuis in bed, werd er wakker van . Behoorlijk wat verloren. Maar bleef daarna continu 'lekken' dat vond ik wel vies.
Met 38+2 op bed om 2 uur snachts. Werd wakker omdat ik wat vocht voelde druppelen langs me bil en ik ging op me kneeien zitten en toen was het of ik aan het plassen was maar niet kon ophouden hihi.
1e op de wc...kind werkte als stop dus verloor niet veel 2e in bed...kind was zover ingedaald dat ik het nauwelijks merkte
de eerste x in de auto onderweg naar het ziekenhuis!! oeps en net een nieuwe auto tweede keer tijdens de keizersnede!!
Bij de 1e zat ik op de wc en voelde ik een plopje. Even blijven zitten maar kwam niks en toen ik in bed ging liggen voelde ik het ineens lopen. Dit was nog voor de weeën. Bij de 2e was ik 40+6 en niks aan de hand, maar harde ontlasting, dus war meer druk en toen ik weer op de bank ging zitten voelde ik het ook lopen, haha. Ook toen had ik nog geen weeën, ze is de volgende dag pas geboren in het ziekenhuis.
Met 40.2 in het zkh... De vk was net alles klaar aan het leggen om de vliezen te breken, en daar braken ze vanzelf!
Tijdens de weeën maar het bleek dat de gaatje ergens boven in mijn baarmoeder zat omdat ik geen grote plens vruchtwater kreeg maar stroomjes vocht over een langere periode.