Waar braken jouw vliezen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Regenboogmam, 3 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ik stond op ( zat op een stoel) omdat ik moest plassen en toen ik eenmaal stond voelde ik al iets lopen en liep er iets langs mn benen.
    om 15:10 waren mijn vliezen gebroken
    ik was wel gewoon thuis gelukkig

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Werd smorgens wakker, draaide me nog even om. Was even bang dat ik in bed plaste (gelukkig lag er een zeiltje onder), stapte uit bed op de dikke handdoek die daar al een week of 2 lag (alsof ik het wist) en riep naar mijn man dat ik lek was!

3. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Thuis op de bank

4. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Bij zoon doorgeprikt door Vk, lag toen op bed.
    Bij dochter spontaan gebroken om 03.00 s nachts, in bed dus! :)

5. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Valt me op dat veel het gevoel hebben te moeten plassen en dat dan de vliezen breken.
    Ik had dat niet volgens mij. Het gebeurde gewoon.
    Twijfelde wel even of ik niet in me broek plaste haha

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh nee, dat had ik niet. Ik had al wel een tijdje weeën dus toen ik opstond en ik voelde wat sijpelen, wist ik wel dat ik als een idioot naar de douche moest rennen. Daar kwam de enorme PLONS! plus slijmprop. Gatver wat een goor ding trouwens.

7. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Heel erg handig net na het douchen in de douch toen ik nog naakt was... kon dus lekker terug de douche in en geen vieze vlekken gehad :p

(heel onverwachts en had nog nergens zeiltjes, dus dat heeft hij goed uitgekozen ;))

8. MB2

MB2 Actief lid

13 sep 2012
    435
    27
    28
    NULL
    NULL
    Sorry voor de late reactie...erg druk met ons zoontje in het ziekenhuis.
    Was erg mooi om mee te maken. Toen op mijn buik de zak opengemaakt werd zag je echt alles erin liggen. Navelstreng met aan de ene kan ons kindje en aan de andere kant de placenta. Op een heel moeilijk moment was dat wel erg mooi om te zien! De verloskundige en de verpleegkundige die bij de bevalling waren hadden het beide nog nooit meegemaakt.

9. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

beide keren doorgeprikt door verloskundigen.

10. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Na het afhalen van ons bed toen ik me aan gong kleden. Ik had alleen een string aan. Omdat ik voor de 37 weken zat was ik erg verbaasd en twijfelde of mijn blaas niet gewoon stuk was. Raar want ik was net wezen plassen. Na nog een half uur in de ontkenningsfase gezeten te hebben, heb ik wat opgevangen en de vk gebeld. Van haar moest ook mijn vriend naar huis komen. Vk twijfelde geen moment toen ze me zag en heeft me persoonlijk in het ziekenhuis afgeleverd. 21 uur later was onze zoon er.

Deel Deze Pagina