dag van inleiden word steeds verplaatst

Discussie in 'De bevalling' gestart door sandra3012, 14 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra3012

16 jan 2012
    15
    0
    0
    ik werk fulltime
    Amstelveen
    Hoi dames,

Ik zit er een beetje doorheen en wil even mijn verhaal hier kwijt.
    Ik ben nu 41 weken zwanger en heb overgewicht en hierdoor heb ik nu de laatste weken erg veel last van mijn lichaam.
    Om deze reden hebben ze besloten dat als ik inleid baar was ze dit ook meteen zouden doen.
    Nu heb ik afgelopen weekend in het ziekenhuis gelegen met weeën maar deze hielden 1,5 dag aan en stopte er net zo snel mee als dat ze waren gekomen.
    Daarna was het net of het nooit gebeurd was ik had nergens meer last van en de kleine bewoog er ook nog steeds lekker op los maar ze was nog steeds niet ingedaald.

Gisteren was ik op controle in het ziekenhuis en de Vk keek of er al ontsluiting was en die was er tot onze blijdschap.
    Dus ze belde meteen de verloskamers om door te geven dat ik kon worden ingeleid.
    Ze konden me niet meteen helpen vanwegen de voorbereidingen dus ik moest vanochtend om 6:00 uur bellen om te horen hoe laat ik kon komen.
    IK heb van de zenuwen geen oog dicht gedaan en mijn dochter (18 jaar oud) en mijn man hadden beide al voor twee dagen vrij genomen zodat ze er ook zonder problemen bij konden zijn.
    Maar toen ik vanochtend na een slapeloze nacht ze belde kreeg ik te horen; 'sorry we zijn nu te druk dus bel om 9:00 uur nog even terug' Hoe moe ik ook was ik ben nog drie uurtjes wakker gebleven om hun weer te kunnen bellen om 9:00 uur.
    Ik bellen en wat denk je ik kreeg weer hetzelfde te horen ze waren te druk.
    Dus ik vroeg ja maar hoe nu verder dan? Kan het niet later op de dag dan of anders morgen.
    Hun antwoord was; Nee we denken dat het deze dagen niks gaat worden maar je kan morgen ochtend wel weer bellen om 6:00 uur.

IK ben hier echt kapot van, ze hebben me eerst helemaal blij gemaakt dat ik mijn dochtertje inmijn handen kon hebben voor het weekend en nu hebben ze dat in 1x van me afgenomen.
    Mijn dochter en vriend hebben voor niks vrij genomen en hun werk heeft ook al vervanging geregeld die ze nu ook niet meer kunnen terug draaien.

Ik ben verdrietig en voel me zo machteloos nu, ik kan alleen maar hopen dat mijn kleine meisie er zelf genoeg van krijgt en komt maar dat ziet er niet zo uit.

Heeft iemand hier ervaring mee en wat adviseren jullie mij te doen?

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Wat vervelend.. Heb hier (gelukkig) geen ervaring mee..

Maar ja, wat adviseer ik je te doen.. je kan niet veel doen dan wachten toch? Hopen dat de kleine zich vanzelf aandient of dat ze wel ruimte hebben in het ziekenhuis om je in te leiden..
    Probeer je er niet te druk over te maken.. Ik snap het wel, zou het ook hebben maar het lost niks op natuurlijk.. Beter geniet je nog even (proberen in ieder geval) en pak je je rust nu het nog kan :)

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Helaas ben jij geen spoed inleiding dusver zijn veel mensen die voor gaan erg vervelend.

Bij mijn eerste had ik dit ook heeft 4 dagen geduurd

4. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Wat balen voor je meid!! Jeetje zeg!! Hopelijk morgen wel plek en heb je morgen je kleintje in je armen!

Sterkte!

5. sandra3012

16 jan 2012
    15
    0
    0
    ik werk fulltime
    Amstelveen
    Bedankt voor de berichtjes dames, ik weet ook wel dat ik geduld moet hebben maar ik vind het erg vervelend dat ze je iets beloven wat ze niet waar kunnen maken en daar gaat het mij eigenlijk om.
    Ik weet best dat spoed gevallen voor gaan, dat lijkt me nogal logisch ;)
    Maar dan hadden ze moeten zeggen we gaan ons best doen voor je maar soms kan het zo zijn dat het helaas niet door gaat.
    Dan had ik een andere instelling gehad en dan had ik ook gezegd tegen mijn man dat hij gewoon moest gaan werken en ik hem wel had gezegd als het door zou gaan net als bij een gewone bevalling.

Maar nu heeft hij geen vrije dagen meer over dus is het voor niks geweest.

Maar goed ben even mijn verhaal kwijt en we wachten wel weer af, want deze dame gaat niet vanzelf komen met al die ruimte die ze nog tot haar beschikking heeft.
    Dus ben hoogst waarschijnlijk toch echt afhankelijk van het inleiden.

Nogmaals bedankt!!! :)

6. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Het is gewoon k u t is was bij beheerst na 2 keer afwijzen ook zo boos

7. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Je vriend heeft trouwens recht op verlof hoor voor de bevalling. Daar hoeft hij geen dagen voor in te leveren

8. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Erg vervelend hoor als je er op rekent en het dan niet doorgaat!

Je vriend heeft inderdaad recht op verlof als jij aan het bevallen bent!

Ik word ook ingeleid a.s. maandag (als dat nog nodig is) maar ze zeiden er hier wel bij dat ik op de dag van inleiding om 7 uur moet bellen om te kijken of er plek is die dag (kan zijn dat er 's nachts een hoop vrouwen zijn gekomen of er spoedjes tussendoor komen en dat het dan uitgesteld wordt). Misschien is dat niet duidelijk bij jou overgekomen? Want waarom moest jij om 6:00 uur bellen?

Deel Deze Pagina