Pas toen de weeën al superheftig waren. Ik was twee dagen daarvoor gestript waardoor ik al wat bloed verloor en toen mn water brak dacht ik dat ik in eerste instantie dat ik aan het doodbloeden was, maar dat viel gelukkig mee
Hier ook 's nachts op de wc, toen ik ongeveer 3 weeen had gehad. Er liep overigens niet zo heel veel water uit, ook al waren ze wel gescheurd (later gecontroleerd door de VK). Toen mijn zoontje werd geboren, en het hoofdje er uit was, kwam er alsnog een golf(je) vruchtwater. Dat was in het ziekenhuis.
Door de vk gedaan bij 3 cm ontsluiting omdat ik al24 uur achter de rug had en t niet wilde doorzetten.
Midden in de nacht grrrr om half 3 dacht oh ik moet weer plassen maar voelde toen een natte plek in bed.. (gelukkig 2 dagen ervoor de molton eronder gedaan!!! ) en toen ik opstond helemaal kassa!! en een heel slakkenspoor naar de wc haha
Hier niets spannends Vliezen zijn gebroken door de gyn toen hij me aansloot op t infuus om de bevalling in te leiden.. Na een uurtje gutste er opeens een paar golven water over het bed, dus neem aan dat ze toen pas echt goed gescheurd zijn Toevallig vorige week een uitdraai van mn bevalling gekregen vd gyn en daar staat in: 10.00: verlies helder vruchtwater, zeer veel!!! (met die uitroeptekens)
In bed om 2 uur 's nachts terwijl ik weer alle nachtelijke tv programma's aan t kijken was omdat onze kleine man zo druk was in m'n buik. Ineens knapte er wat en was het bed nat hihi
Bij de eerste 's avonds laat toen ik net op stond uit bed om voor de 100.000e keer te gaan plassen en om manlief zn gesnurk te ontduiken. Ben de volgende ochtend vroeg bevallen. Bij de tweede heeft de gyn ze tijdens de bevalling gebroken in de hoop dat het de ontsluiting zou bevorderen (bleef hangen op 8cm). Dat gebeurde niet, weeën werden alleen nog heftiger.
Sochtends vroeg in bed een hoge vliesscheur, dus klein plasje in bed en ik dacht dat ik wat geplast had in mijn droom. En erna weer, toen dacht ik he, dit is geen plas, toch nog even afgewacht en jahoor, weer nattigheid dus toen de verloskundige gebeld. Tijdens de bevalling (na inleiding) 1,5 dag later hebben ze ze helemaal gebroken.
In het ziekenhuis, toen de verloskundige met een haakje de vliezen brak. Ik had een inleiding met ballonkatheter en zodra het ballonnetje eruit was brak ze de vliezen.
O heerlijk vond ik het lekker warm en je voelt er niks van, onthoud ademen ademen ademen als je dat niet meer doet krijg je alleen maar pijn idem dito bij toucheren adem in adem uit en ontspan denk aan de zee en de golven Zo ben ik mijn bevalling doorgekomen
Tijdens het werk. Helaas een mk met 14 weken. En tijdens het wandelen met onze Bullie. Ook een mk met 14 weken. Deze zwangerschap ben ik heel benieuwd of eerste de vliezem breken of roch eerst weeen.