waar braken jullie vliezen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toerist18, 1 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Misschien wel een grappig onderwerp,
    waar waren jullie, toen de vliezen braken??
    Die van mij zijn nog heel,
    dus ik kan niet beginnen met een antwoord.

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    bij de 1e nadat we net ( 5 min.) bij de verloskundige waren geweest en in de komart boodschappen aan het doen waren stond bij de bakker en het werd ineens ontzettend warm... :oops:

bij de 2e werden ze gebroken toen we in het ziekenhuis aankwamen, mocht gelijk beginnen met persen...

:D

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    toen ik 's morgens opstond op 25-5-2005.

4. beavis15

beavis15 Lid

28 jun 2006
    36
    0
    0
    merchandiser
    randstad
    oe,erg spannend nu,succes en ik hoor wel wat t geworden is en hoe t ging,
    gr sam

5. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Leuk topic, mensi, ben ook heel nieuwsgierig naar jullie antwoorden!

XXX

6. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    's morgens, net voordat ik op wilde staan om 9 uur. Het was net of er iets knapte van onderen! :D

7. loesjes

loesjes Actief lid

29 jul 2005
    232
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    gelderland
    Toen ik me heel snel wilde bukken om iets van de grond te pakken. Ik was gelukkig gewoon thuis en 3 dagen over de datum!

Dussh misschien een tip: heel snel bukken, zonder door je knieen te gaan, en dan blijken je vliezen te breken!!!!!!!

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hahaha goede tip Loesjes ;)

Mijn grootste angst is dat het gebeurd als ik ergens in het openbaar ben, winkel enz...
    Maar ja, is toch niks aan te doen als het gebeurd.

Bij mijn schoonzusje braken de vliezen 's morgens toen ze net wakker was en naar de wc ging om te plassen. Zo wil ik het ook wel :)

9. angie

angie Actief lid

30 sep 2005
    200
    0
    0
    ondernemer
    oudkarspel
    bij melissa zat ik op me knieën voor de bank weeën op te vangen maar ik had onder me knieën een kussen anders was het zo hard.en daar zijn ook me vliezen gebroken.bij scott weet ik het eigenlijk niet. in het verslag van de verloskundige staat wel:breken van vliezen en een code erachter. maar wat dat betekend dat weet ik niet.
    En bij Sharon stond ik in de keuken om weeën op te vangen en toen braken me vliezen daar en daar we hebben we tegels dus dat is makkelijk schoon te maken.en ik ben benieuwd hoe het nu begint,maar dat duurt nog ff.

10. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Bij mijn eerste zwangerschap zijn mijn vliezen in een doe-het-zelf zaak gebroken, maar omdat ik verder niet veel voelde zijn we nog even door gegaan met shoppen en toen we in het tuincentrum kwamen (uiteraard helemaal achterin ergens) begon het water langs mijn benen te lopen (en ik had een rokje aan), ik wist niet hoe snel ik naar de auto moest rennen!

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bij mij zijn ze thuis gebroken door de vk.

12. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    bij mij zijn de vliezen in het zkhs gebroken, had 9 cm en de vliezen waren nog intact.

13. Nadje

Nadje Actief lid

7 okt 2005
    335
    0
    0
    Bij de eerste en derde zijn ze gebroken door de VK, bij de 2e braken ze in de 37ste week. Was net in de douche geweest en zat met een zak chips op de bank, hadden toen gelukkig een leren bank! hihi

14. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Ik werd snachts wakker met de sterke drang om te plassen, voelde me heel raar toen ik opstond en zat net op de wc pats toen braken mijn vliezen, we een vreemd gevoel!!!
    Maar heb het netjes gedaan al zeg ik zelf al het water kwam toevallig in de wc

15. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Haha moet wel lachen om sommige verhaaltjes haha!
    BIj een doe het zelf zaak hihi!!!
    Ben benieuwd waar mijn vliezen gaan breken haha!

16. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Bij de 1ste was ik bij mijn zuster thuis, ik zou op haar kinderen passen en zij zou mijn huisjes schoonmaken(kon ik niet vanwege dikke buik).
    Ze was eerst even wat aan de timmerman aan het uitleggen en daarna zou ze vertrekken.
    Ik zat op de bank en inene wou ik gaan plassen, maar ik wist nog wel dat ik eigenlijk helemaal niet wou plassen inene voelde ik een knak en toen stroomde het echt als een kraan, het bleef maar gaan...................

17. Shade

Shade Actief lid

1 sep 2005
    286
    0
    0
    Weert
    mijn vliezen zijn in het ziekenhuis gebroken.

18. Niet meer actief

Eerst een paar druppels toen ik lag te slapen op de bank, gewoon thuis dus..had nog geen idee dat het mn vliezen waren die gebroken waren..en de echte "plas" vruchtwater buiten toen ik de honden ging uitlaten..was wel te zien aan mn broek..ben maar snel naar huis gelopen met de hondenriemen voor me haha

19. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik lag te slapen en werd wakker van iets warms en nats :)

20. Jeanet

Jeanet Actief lid

10 sep 2005
    224
    1
    0
    EVV+ in de thuiszorg
    Zuid Holland
    Bij de eerste zijn ze gebroken in het ziekenhuis en bij de 2e ongeveer 2 minuten voor de geboorte !!

Deel Deze Pagina