Misschien wel een grappig onderwerp, waar waren jullie, toen de vliezen braken?? Die van mij zijn nog heel, dus ik kan niet beginnen met een antwoord.
bij de 1e nadat we net ( 5 min.) bij de verloskundige waren geweest en in de komart boodschappen aan het doen waren stond bij de bakker en het werd ineens ontzettend warm... bij de 2e werden ze gebroken toen we in het ziekenhuis aankwamen, mocht gelijk beginnen met persen...
Toen ik me heel snel wilde bukken om iets van de grond te pakken. Ik was gelukkig gewoon thuis en 3 dagen over de datum! Dussh misschien een tip: heel snel bukken, zonder door je knieen te gaan, en dan blijken je vliezen te breken!!!!!!!
Hahaha goede tip Loesjes Mijn grootste angst is dat het gebeurd als ik ergens in het openbaar ben, winkel enz... Maar ja, is toch niks aan te doen als het gebeurd. Bij mijn schoonzusje braken de vliezen 's morgens toen ze net wakker was en naar de wc ging om te plassen. Zo wil ik het ook wel
bij melissa zat ik op me knieën voor de bank weeën op te vangen maar ik had onder me knieën een kussen anders was het zo hard.en daar zijn ook me vliezen gebroken.bij scott weet ik het eigenlijk niet. in het verslag van de verloskundige staat wel:breken van vliezen en een code erachter. maar wat dat betekend dat weet ik niet. En bij Sharon stond ik in de keuken om weeën op te vangen en toen braken me vliezen daar en daar we hebben we tegels dus dat is makkelijk schoon te maken.en ik ben benieuwd hoe het nu begint,maar dat duurt nog ff.
Bij mijn eerste zwangerschap zijn mijn vliezen in een doe-het-zelf zaak gebroken, maar omdat ik verder niet veel voelde zijn we nog even door gegaan met shoppen en toen we in het tuincentrum kwamen (uiteraard helemaal achterin ergens) begon het water langs mijn benen te lopen (en ik had een rokje aan), ik wist niet hoe snel ik naar de auto moest rennen!
Bij de eerste en derde zijn ze gebroken door de VK, bij de 2e braken ze in de 37ste week. Was net in de douche geweest en zat met een zak chips op de bank, hadden toen gelukkig een leren bank! hihi
Ik werd snachts wakker met de sterke drang om te plassen, voelde me heel raar toen ik opstond en zat net op de wc pats toen braken mijn vliezen, we een vreemd gevoel!!! Maar heb het netjes gedaan al zeg ik zelf al het water kwam toevallig in de wc
Haha moet wel lachen om sommige verhaaltjes haha! BIj een doe het zelf zaak hihi!!! Ben benieuwd waar mijn vliezen gaan breken haha!
Bij de 1ste was ik bij mijn zuster thuis, ik zou op haar kinderen passen en zij zou mijn huisjes schoonmaken(kon ik niet vanwege dikke buik). Ze was eerst even wat aan de timmerman aan het uitleggen en daarna zou ze vertrekken. Ik zat op de bank en inene wou ik gaan plassen, maar ik wist nog wel dat ik eigenlijk helemaal niet wou plassen inene voelde ik een knak en toen stroomde het echt als een kraan, het bleef maar gaan...................
Eerst een paar druppels toen ik lag te slapen op de bank, gewoon thuis dus..had nog geen idee dat het mn vliezen waren die gebroken waren..en de echte "plas" vruchtwater buiten toen ik de honden ging uitlaten..was wel te zien aan mn broek..ben maar snel naar huis gelopen met de hondenriemen voor me haha