Waar brengen jullie je auto voor apk en beurt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Adje, 20 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik moet zeggen dat het mij ook reuze meevalt hoor. Wij waren laatst €30 kwijt voor de APK keuring, ik vind dat nou niet extreem veel duurder dan bij de plaatselijke garage. Daarnaast werd de auto extra gratis uitgelezen toen wij aangaven dat onze intern systeem raar deed ( we rijden automaat ) en we moeten volgend jaar remschijven en remblokken laten vervangen en dat zou dan op ongeveer € 600 komen. Vind ik ook nog wel meevallen eerlijk gezegd, ja goedkoop is het niet maar het voelt ( voor mij dan ) toch ook wel weer wat veiliger om het bij de dealer te laten doen. Maar hij gaf ook netjes aan dat je zelf voor de onderdelen zou kunnen zorgen en dat hun het er dan voor je in zetten. Dan zou het goedkoper zijn. Denk ook wel dat het per dealer zal verschillen.

2. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik ga altijd naar dezelfde garage. Daar is een lampje vervangen en nieuwe rubbers voor je ruitenwisser gewoon service. Kost me helemaal niks. Als een apk meer dan 100 euro moet gaan kosten worden we gebeld wat we willen doen. Met andere reparaties net zo. Helaas heeft mijn auto al flink geld gekost met reparaties, het is al een wat ouder beestje, maar ze zijn altijd eerlijk geweest of het wel de moeite waard is om dat geld erin te steken en of ik voorlopig weer door kan zonder gekke dingen. Ze kunnen het zich uiteindelijk ook niet veroorloven om te smokkelen met het één of ander daar is teveel concurrentie voor. Maar wij zijn heel tevreden goeie service met een goeie prijs

3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Man deed het altijd zelf. Door tijd gebrek laten we het nu doen. Ene jaar grote beurt dus incl keuring bij de ford dealer. Andere jaar kleine beurt zelf. In het jaar van de kleine beurt gaat hij naar iemand die alleen een keurstsation heeft, doet de hele dag niks anders dan keuren.

Nooit gezeik dat we besodemietert worden bij Ford, eerlijke garage hier die goed mee denkt. Voor elke euro aan kosten bellen ze om te overleggen. Geen verrassingen achteraf, daar hou ik van.

4. PeAn

PeAn Niet meer actief

Mijn man is autotechnicus en apk keurmeester dus hij onderhoud en keurt onze auto zelf.

Kwikfit heeft mijn man geen goed woord voor over.

Adje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina