Een vriendin van me is zwanger van een tweeling. Ze wil graag een Bugaboo Donkey aanschaffen. Het liefst met korting natuurlijk. Wie heeft hem al gekocht en weet waar je korting kunt krijgen of extra acc erbij?
Kijk altijd even bij de Babydump. Die waren bij ons het goedkoopst (wij hebben een joolz). Na aanschaf kwam ik dezelfde actie maar dan goedkoper tegen bij een andere winkel, heb dit gemeld en kreeg het verschil van babydump terug gestort!
In Nederland zal je voor deze wagen weinig tot geen korting krijgen, wordt meestal niet gegeven. Ik heb de Donkey zelf en overal was deze dezelfde prijs. Geloof wel dat er een topic is geweest waar de wagen goedkoper kon worden aangeschaft in Belgie? Maar ik weet het niet precies. In NL kan ik idd Babydump aanraden, goede service en zeker (een van de) laagste prijzen.
Ik ben er niet zo in thuis hoor in de Bugaboo, maar lees dat er niet veel kortingen worden gegeven. Misschien kan je dan kijken wat je er dan gratis bij krijgt en dan kijken wat het meest oplevert, heb ik zelf ook bij de Joolz gedaan.
Ik ken een winkel in Noord-Holland die je wel korting geeft. Je krijgt er een maxi cosi bij. Als je dat niet wilt, dan krijg je korting. Ik heb deze info van iemand op dit forum, en heb ze gebeld en het klopt idd. Als je die winkel wil hebben, moet je me maar even pm'en. Ik heb zelf de donkey besteld uit BelgiƩ. Ze hadden daar een actie, ik heb nu de duo versie en 2 voetenzakken voor 1205 euro. Je moet echt even goed zoeken en bellen naar de winkel. Ik heb dit gedaan om echt te kijken of het wel een winkel was.
ik heb ook voor zo wagen gekeken... maar overal zijn ze even duur....omdat het denk ik een nieuwe kinderwagen is met veel mogelijkheden... ik heb op verschillende site's gekeken en kwam overal op het zelfde bedrag uit kwa dingen wat erop moest...dus en korting op die wagen krijg je denk ik nog niet omdat het echt een nieuwe collectie is misschien dat je een kortings bon van de winkel zelf in handen kan krijgen voor het hele assiotiment anders zou ik het niet weten...
Wij hebben ook de donkey voor onze aankomende tweeling! Wij hebben m bij prenatal gekocht toen er een actie was met als je voor 1200 euro kocht dan kreeg je 20% korting. Nu was dit wel een foutje van het hoofdkantoor want eigenlijk mocht de donkey dus niet mee doen maar dat stond nergens in de voorwaarden. Daardoor kregen wij van de verkoopster gewoon de 20% korting. Maar je moet idd goed zoeken en in NL zijn ze overal ongeveer even duur.
ik heb mijn bugaboo donkey bij de babydump gehaald. je krijgt idd een kaart met prijs garantie mee. Mocht het ergens goedkoper zijn krijg je het verschil terug. Ze hadden de actie zoveel procent korting op de uitzet van het tweede gedeelte van de duo wagen. Zowiezo krijg je maar weinig korting op de bugaboo en doet het niet vaak mee aan acties.ik had m in de exclusiefe kleur electric bleu besteld met 2 zonnekappen en een drinkfleshouder voor 1500