Babyfoon: Wie heeft de tip?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Libra, 12 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Hoi hoi!

Ik ben op zoek naar een babyfoon waarvan zowel de ouderunit als de kindunit op batterijen werken, naast e.v.t. op adapter. Dus dat ze zowel op adapter als op batterijen kunnen. Op een of andere manier staat dit nooit op de doos of in de specificaties. Heeft een van jullie zo'n babyfoon? En hoe bevalt ie? En wat is 't bereik ongeveer?

Ben heel benieuwd naar jullie tips.

Groetjes!

2. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Wij hebben de alecto Dbx 89. Deze kan op batterijen of op adapter. Ik vind het een fijne babyfoon.
    Wat het bereik is geen idee, hij gaat nooit ergens mee naar toe.
    Wat ik heel fijn vind is dat er ook muziekjes op zitten en een trilfunctie.

3. Tommatje

Tommatje Actief lid

10 nov 2011
    252
    0
    0
    wij hebben de super nova en de smart nova. Aangezien we zo tevreden waren van de super nova hebben we voor onze 2e de opvolger gekocht. Hij wordt nooit echt aangeprezen maar wij vinden het een super babyfoon. Gaat heel ver in bereik (wij wonen op een boerderij) we kunnen hem overal mee naartoe nemen (op het erf) zonder dat de ontvangst wegvalt. Hij kan heel luid, ook op het minste volume hoor je hem nog heel goed. Vrienden van ons moeten hun babyfoon tegen hun oor kleven willen ze hun kleine horen als ze in gezelschap zitten. Zelf als je je kleine niet hoort zie je de blauwe opvallende lamp aangaan als je kindje geluid maakt (kan je ook afzetten) extreem lange batterijduur eens hij opgeladen is! De smart nova is ook heel plat zodat hij makkelijk in je zak past. Wij zijn er in ieder geval heel tevreden over

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    alecto dbx 88. bereik ongeveer 250 meter. kan op zowel batterijen als adapter, storingsvrij en niet duur.
    er zitten oplaadbare batterijen in. dus opladen op de lader. je kan hem dan gewoon zonder lader ergens neer zetten. je kan ook de batterijen eruit halen en hem altijd op de lader/adapter laten staan.

5. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    De Alecto DBX-85 ECO. Ik ben er heel tevreden over. De batterijen voor de ouderunit zijn standaard meegeleverd. De batterijen voor de baby-unit niet, maar het zijn standaard batterijen dus die kan je zelf aanschaffen.

Ik ben heel tevreden. Een simpele, goedwerkende babyfoon, zonder ruis. En leuk geprijsd. Ik heb hem nieuw gekocht, in de aanbieding, voor een prijs rond de 40 euro.

6. Humava

Humava Niet meer actief

Wij hebben een alecto dbx 89 eco. Ben erg tevreden over. Bereik is 300 meter en je kan in allebei batterijen doen.

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    een alecto..welke weet ik ff niet..maar kan beide op batterijen. Zitten 2 oplaadbare bij als ik het goed heb, maar die hebben we snel weg gedaan. Gingen maar 3 uur mee uiterlijk van de lader af.......dus zelf goede oplaadbare gekocht en nu gaat hij bijna 10 uur mee ;)

Kind unit hebben wij altijd op stroom, maar batterijen kunnen er ook in!

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Anders even navragen in een babyzaak bij welke dit allemaal is, de voor en nadelen van merk en type?? Wij zijn toen goed geholpen nadat ik nadrukkelijk vertelde ik koop nu nog niks ik wil informatie

(Andere tip koop de babyfoon als een van de laatste dingen ivm garantie)

9. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    thx dames. Die van Alecto komt vaak voorbij. Is ook nog eens beste koop van de consumentenbond, lees ik. Denk dat dat hem word. Bedankt voor de garantietip! Had ik nog niet aan gedacht, maar het is wel een goede.

10. bananarama

bananarama Actief lid

16 apr 2014
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben van de week bij conrad een BBphone gekocht (is eigenlijk ook een Alecto) de DBX-95, voor 40 euro. Deze kun je ook beide units op batterijen laten werken, 3 slaapliedjes, je kunt terugpraten, heeft een nachtlampje en we weten inmiddels dat hij kraakhelder is vanuit de slaapkamer naar de woonkamer. Hij wisselt nog nét niet de luier....

Dus koopje :)

Deel Deze Pagina