Noppies webshop

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door shahrazed, 18 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand ervaring hiermee? Ik vond het betalingsproces een beetje vaag, gelijk van je shopmandje naar Ideal door. En er wordt nergens vermeld wanneer je je spullen ongeveer kan verwachten. Nou werkt iedere webshop natuurlijk weer anders dus wil niet meteen oordelen.

Maar is er iemand die weet wat zo ongeveer de levertijden zijn?

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    meestal de volgende dag in huis. staat ook op de site hoor (ergens), voor 2uur besteld, volgende dag in huis.

Prima webshop, ook netjes met retouren en vragen.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Ook wel eens wat besteld, ging allemaal goed.

4. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Ik heb laatst geprobeerd daar iets te bestellen maar vond de website zo ontzettend gebruiksvriendelijk. Je kunt in je mandje niet meer klikken op de items, als je ergens op klikt moet het steeds in een nieuw venster geopend worden, alles is piepklein weergegeven. Uiteindelijk heb ik naar tevredenheid een heleboel Noppies-spulletjes bij kleertjes.com gekocht.

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    eens dat de webshop wel wat gebruiksvriendelijker mag. Zoeken op maat zou bijvoorbeeld wel makkelijk zijn!

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Meestal de volgende dag al, soms een dagje later (bij laat bestellen)

7. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb al een aantal keer besteld en ben positief. Betalen inderdaad via Ideal en daarna krijg wordt je via de mail goed op de hoogte gehouden van de bezorging.
    Het leuk aan de site van Noppies vind ik dat als je op een shirt klikt, je er meteen een bijpassend broekje bij te zien krijgt!

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ja hoor helemaal veilig, 1 van mijn favoriete webshops ;).
    Is nu ook weer een pakketje onderweg, gisteravond besteld en vandaag een mail dat het verzonden is dus wrs morgen in huis.
    Klantenservice is ook snel en goed. Doen dus! Zeker nu met de 50% sale! :D

9. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik vind de site ook niet echt handig, heb er wel wat kleren besteld. Snel geleverd en retour ook snel verwerkt :)

10. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Ik vind de site juist erg fijn, lekker snel en overzichtelijk. Veel fijner dan die van kleertjes.com! Ik heb maandag iets besteld en had het dinsdag in huis.
    En ik vind direct beralen via Ideal perfect, beter dan dat gedoe met maandfacturen of acceptgiro's van de hennes.

11. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Ideal betalen ook heel handig. Alles gelijk betalen is fijner. Acceptgiro's zitten niet in mijn systeem omdat alles automatisch afgeschreven wordt. Voor ik het doorheb ligt er weer een aanmaning van het een of ander op de deurmat en das zonde van t geld.

Weet iemand hoe je kan zien hoever je bestelling is? Ik kan mijn bestelling wel zien, maar er staat alleen dat ik het besteld heb. Verder geen info. Vind de site wat dat betreft wel wat karig.

Deel Deze Pagina