Ik kreeg de tip om het eens hier te proberen.. Wie van jullie heeft er nog geboortekaartjes ergens in een la liggen of nog eentje over van eigen zoon/dochter.. Je maakt er mij super blij mee.. Verzendkosten + eventuele onkosten wil ik vergoeden.. Liefs, Lynn
Haha grappig dat jij dit ook vraagt. Heb zelf pas ook een topic geopend hierover! Heb helaas nog geen dubbelen meid, maar wel suc6 met verzamlelen.
Je moet nog even wachten op mijn kaartje, maar als je het wil geef je adres gegevens maar door en zodra onze meid geboren wordt krijg je er eentje. Ik ben uitgerekend 15 Januari 2010 dus even gedult.
wat doen jullie dan met de kaartjes? gewoon in een boek plakken? of beoordelen welke je mooi vind...... gewoon interesse hoor!
Als je het leuk vind heb ik sowieso nog een kaartje van mijn eigen geboorte liggen (uit 1981, dus). Als we dan na de geboorte van onze beeb nog een kaart over hebben stuur ik ze allebei naar je...? Laat het maar weten in een PB
zoek ook ff op marktplaats Marktplaats.nl > Geboorteboeken met geboortekaartjes - Verzamelen - Geboortekaartjes en Visitekaartjes