badmatrasje (Easy Bath) of badkussen (Comfy Bath)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door hanna76, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

Ik zit er over te denken om een van de volgende artikelen aan te schaffen:
    1. Easy Bath: Drijvend badmatrasje. Vanaf geboorte tot 8 kg.
    2. Comfy Bath: Meegroeiend badkussen. Vanaf de geboorte.

Wie heeft ervaring met deze 'badartikelen' en bij welke van deze 2 kun je zelf er ook makkelijk bij gaan zitten? In het grote bad bedoel ik dan.

Dus welke is het handigst om aan te schaffen als ik samen met ons zoontje (is nu 5 weken oud) in het grote bad wil zitten?

Groetjes,
    Hanna

2. Suya

Suya Actief lid

26 dec 2008
    235
    0
    0
    Wij hebben de easy bath. Ik laat het bad gewoon voor mezelf helemaal vollopen. Het matrasje drijft toch op het water, dus het maakt ook niets uit hoe hoog je het water doet. Ons meisje vond het altijd heel leuk en ons mannetje heeft er nu 2 keer op gelegen. Een heel handig ding. Zo kun je lekker samen met je kleintje in bad en heb je dus gewoon een lekker vol bad!

3. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    misschien domme vraag maar als het matrasje drijft is je kindje dan wel onder water?

hoe werkt zo'n ding dan?

4. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier de Easy Bath, ik vond het een onhandig ding.
    Het probleem vond ik dat je kindje voornamelijk boven water is terwijl hij erop ligt, zo koelen ze zo snel af.

5. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Kun je dat niet verhelpen door natte washandjes op z'n buikje te leggen? :(:

6. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik vond het de eerste maanden niks maar nu gebruik ik het toch wel... super want je hebt je 2 handen vrij! ik zorg dat hij niet afkoel door steeds water op hem te gieten en dan gaat hij schateren ;)

7. Nijntje1978

Nijntje1978 Actief lid

19 mei 2008
    205
    0
    0
    Brabant
    Ik vind de Easy Bath ideaal en mijn dochter vindt het geweldig. Ze dobbert lekker rond, zet zich met haar beentjes af tegen de badrand zodat ze heen een weer drijft. Wat ik doe is de douche zachtjes open zetten en die op haar buikje houden zodat dat lekker warm blijft.

8. Suya

Suya Actief lid

26 dec 2008
    235
    0
    0
    Ze ligt sowieso in een laagje water, er komt een laagje water in het matrasje via de zijkanten. En wat ik vaak doe is het voeteneind het water in duwen, zodat er ook weer 'vers' warm water komt. Je kunt de kleine dus goed zelf warm houden.

Deel Deze Pagina