Hoi meiden, Ik ben zwanger van ons tweede kindje.. Nou vroeg ik me af wat een fijne wagen is... We hebben hiervoor de Bugaboo cameleon gehad maar persoonlijk vond ik die niet fijn. Ik stootte/schopte steeds met mijn voet tegen de stang aan.. Er moet wel een beetje ruimte onderin zijn omdat ik af en toe wat boodschappen moet halen Verder moet ik er ook niet al te lastig mee door de Kruidvat en smalle paadjes mee kunnen rijden Iemand tips en ervaringen?
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/611525-tip-voor-een-kinderwagen-2.html#post19515605 Voila, kijk eens boven je, ook een zoektocht voor kinderwagens! Ik vond de voornaamste tip, ga eens proef lopen bij babydump oid.
Joolz geo. Heeft een grote boodschappenmand. Voelt stevig aan. Zit en lig gedeelte is lekker hoog. Geen idee of ie makkelijk door de kruidvat te rijden is. Nog niet uitgetest..
Geen enkele wagen is makkelijk in de Kruidvat maar het ligt vooral aan het filiaal. Hier ks het best netjes.
Ons oog is hierop gevallen: Kombikinderwagen Kinderwagen Buggy HUBI + Babyschale in 11 Farben Of een tweedehands Joolz. We twijfelen nog. Wat is jullie mening?