Ja heb hem zaterdag binnen gehad. Had hem woe al kunnen hebben maar er was een fout gemaakt in het sorteercentrum. Zat een briefje op de doos geplakt.. Maar hij is gaaaaaaf! Maar ruikt idd wel heel heftig naar leer,geen twijfel over mogelijk dat het een echte is haha.. Nog een cognac gekocht jij? Gaaf! Die kleur wil ik ook nog steeds, of die crème/grijs tint voor de zomer.. Maar ze zijn zooo duur
Idd waar je al niet blij mee kan zijn Zelfs mijn man en schoonmoeder (60+) vonden het een gave tas en snapte helemaal dat ik mijn zinnen erop had gezet.. (Nu niet vergeten dat abb optijd op te zeggen.. (Houd ondertussen nieuwe actie's in de gaten voor andere kleur erbij )
Meiden die hem bij een abbo hebben genomen, is het wel het "grote"model? Dus niet de smal bag? Ik twijfel om een abbo bij de red te nemen. WIl eigenlijk een olifant grijze maar deze is qua prijs wel heel aantrekkelijk. En neigt de cognac meer naar bruin of meer naar oranje?
En weet je hoe de cognac qua kleur is? Meer bruin of meer oranje? Vind het zo moeilijk oordelen op internet
Je krijgt die grote inderdaad! Als je op Google de cognac cowboys bag intikt en plaatjes bekijkt krijg je juiste indruk vd kleur.. Kruisje kreeg ik via i pad ook, heb uiteindelijk via laptop besteld..
Ik zit op de gewone pc maar vrees dat de actie gewoon afgelopen is, via google vind ik em nog wel maar via de red site niet meer. Balen zeg :x