Wanneer Maxi-Cosi verkleiner eruit?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Annemiek25, 18 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemiek25

Annemiek25 Actief lid

4 jun 2007
    224
    0
    0
    mama
    Dordrecht
    Wanneer gaat die verkleiner eruit? Mijn dochter is 4 maanden en als ze haar jasje aan heeft in de Maxi-Cosi zit ze zo opgepropt. Dat kan echt niet lekker zitten..dus heb hem er maar uit gehaald. Maar nu zit ze best wel weer diep. Wat is nou beter?

2. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Als haar nekje stevig is kan hij er wel uit, het lijkt eerst even 'kaal' maar dat went wel hoor. Het is ook vooral bedoelt dat in die eerste periode het hoofdje niet alle kanten op wiebelt.

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Wij hebben de verkleiner nooit gebruikt omdat daan al gelijk te groot was

4. Niet meer actief

Ik heb het schuimrubber van de zitting van de verkleiner er na een paar dagen al uitgehaald. De hoofdrand zit er nog wel in.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hoe groot en zwaar waren jullie kindjes dan? Eva weegt nu zo'n 4800 gram en is zo'n 55 cm, maar ze zit nog heel goed in de verkleiner. Nu heeft ze nooit een jasje aan, maar hooguit een dun vestje (ik gebruik ook een voetenzak), maar zit helemaal niet opgepropt ofzo. Vooral de verkleiner bij haar hoofd vind ik wel erg prettig, ook al is ze heel sterk in haar nekje. Als ze slaap wiebelt haar hoofd toch best wel.

6. Niet meer actief

Angelina was bij dr geboorte 51cm maar zat toen al behoorlijk klem hoor.

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb de verkleiner eruit gehaald toen Jelle er echt muurvast inzat, en hij ook goed de controle over zijn hoofdje had.. UIteindelijk was dat met een maand of 4 omdat we daaravoor nog op vakanti egingen naar Zweden en zo lang in de Maxi cosi zonder hoofsteun vond ik te veel van het goede...

Nou moet ik zeggen dat Jelle geen dikkertje is, bij woog bij de geboorte 2930 gr en was 53 cm...

8. Annemiek25

Annemiek25 Actief lid

4 jun 2007
    224
    0
    0
    mama
    Dordrecht
    Noa was bij de geboorte 3630 gram en 50 cm. Nu is ze rond de 7 kilo en 63 cm. Heb hem er inmiddels uitgehaald en ze zit met jasje aan veel beter. Als ze geen jasje aan heeft kan de verkleiner er nog wel in.

Deel Deze Pagina