Morgen gaan we op stap voor traphekjes. Heeft iemand een goede tip welke ik kan nemen? Er zijn zoveel verschillende soorten, en je doet er natuurlijk lang mee, dus wil wel graag een goeie (prijs maakt me niet zo uit). In ieder geval eentje die makkelijk te openen is! En waar hebben jullie deze gekocht?
denk niet dat het veel uit maakt het moet toch aan de veiligheidsnormen voldoen. ik heb een houten hekje ( die hebben de vorige bewoners laten zitten) maar wil er nog een voor de zolder trap dus ook ik moet nog op stap voor een hekje
wij hebben hem van babypark zon ijzeren ding die is toevallig ook daar in de aanbieding geloof ik 2 voor 59 euro en 1 voor 29 hier bevalt hij prima is goed stevig (tycho staat er nog wel is aan te trekken)
net van de week een bij de gamma gekocht. (hema had ze niet meer ) weet nog niet of t wat is, want we moeten hem nog ophangen
bij ons bij de hema was het een aktie artikel, dus op is op en wachten tot hij weer in de folder komt....
Wij hebben de houten traphekjes van de Prenatal. Die bevallen heel goed. Ze hebben op dit moment ijzeren hekjes in de aanbieding. Kijk maar eens op onderstaande link. http://www.prenatal.nl/ProductsAndServi ... ry=pagina2 Groetjes, Lotte