Eerlijk gezegd was ik erg teleurgesteld... Geen scones, geen jam, alleen sandwiches met Albert Heijn-kipfilet en een overdaad aan kleine petit fours, gebakjes, cakejes, chocolaatjes etc. die ook zo uit de verpakking komen.. Als je iets wil wat echt zelfgemaakt proeft, vind ik de Bakkerswinkel in Utrecht en Queens in Amersfoort aanraders
Met je eens. Afternoon tea in Nederland is toch vaak te veel thee met boterhammen, beetje grof. Niet te vergelijken met wat je in bijvoorbeeld Londen, Melbourne of Singapore krijgt. Hotel New York vind ik persoonlijk een beetje tegenvallen. SS Rotterdam is vooral leuk vanwege de locatie. Hotel Bazar is exotisch. Ik vind dat de producten van De Bakkerswinkel erg goed smaken, in huis gemaakt, geen pakjes en zakjes. Nog niet zo bekend, maar heerlijk gebak en sandwiches hebben ze bij Jans in Delft. So wie so leuk centrum, niet zo druk.
Vandaag bij Harbour House in Almere geweest. Erg luxe en lekker! Als je wil kan ik een foto sturen. Kost 40 voor 2 mensen.
Theehuis Dennenoord Theehuis Dennenoord Maar beetje uit de richting ik vind de meeste high tea's zulke tegenvallers..krijg je slagroomsoesjes uit de vriezer of veel te veel zoete dingen. Of ze durven zelfs slagroom oid ipv clotted cream te serveren..
Dit dus, echt goor. En dan zijn de scones ook nog eens droog en de jam uit een potje. Het kan er wel allemaal mooi/lekker uitzien, maar het moet natuurlijk vooral ook echt lekker smaken!
Ja he, zo lekker, alles vers en zelfgemaakt, en steeds nieuw dingen. Ik ga er ook altijd met zakken vol thee en koffiebonen vandaan .
Coffeelicious in Dordrecht..... 😜 Klein, maar heel lekker en erg sfeervol. Zijn dit jaar trouwens ook 1e geworden in de koffie top 100! Welkom | Coffeelicious
Zijn wij daar toen niet ook geweest, toen ik iets van 2 uur in de file had gestaan om überhaupt in Dordt te geraken .
Nogmaals dank voor alle suggesties. Hotel Des Indes ziet er idd heel chique en bijzonder uit, maar ik denk dat het voor mijn moeder iets té chique is en ze zich daar niet zo comfi voelt. Ik wil er zeker een keer heen, maar niet voor nu met mijn moeder. Hetzelfde geldt voor het Amstel Hotel. In de Biessenschuur ziet er ook echt heel goed uit. Ik ga me er nog maar eens over beraden .
Hahaha, wat een dramareis was dat. En toen ging ik zo laat terug, dat ik bijna nog te laat was voor de bios...
Ik ben groot fan van Hofje zonder Zorgen in Haarlem, alles wordt op de dag zelf vers gemaakt, echt ZO lekker!
ik zat vorige week te high tea-en bij craigtons in egmond. echt super! heerlijk gegeten en veel bijzondere theetjes om uit te kiezen. en heel belangrijk....heerlijke scones!
Iew. Ergste wat meegemaakt hebben in Nederland: afbakscones die opgewarmd waren in magnetron en geserveerd werden met spuitbusroom.