waar de aller mooiste (geboorte)kaartjes met foto

Discussie in 'De lounge' gestart door mausi, 25 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.752
    646
    113
    Gelderland
    Wáár kun je de aller mooiste geboortekaartjes zelf online ontwerpen en bestellen met foto?! En misschien kunnen we hier ook meteen onze kerstkaarten bestellen.
    Ik hoor graag ervaringen. Het liefst waar we de enveloppen eerder in huis kunnen hebben én we niet een week op geboortekaartjes hoeven te wachten (vandaag besteld morgen in huis zou wel erg fijn zijn!)

2. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ik werk bij zelfkaartjes.nl daar kun je helemaal zelf je kaartjes ontwerpen naar eigen stijl en eigen smaak, met foto's en of eigen afbeeldingen en daarnaast ook een uitgebreide beeldbank voor zowel geboortekaartjes, trouwpartijen, uitnodigen en kerstkaartjes :) als je ze doordeweeks voor 14.00 uur besteld eb je ze revolteerde dag met pakketpost in huis. Enveloppen en of etiketten kun je vooraf bestellen :) voor vragen of hulp bij het ontwerpen kun je altijd bellen of mailen en dan kijken/helpen we even mee :)

3. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Ik heb geboortekaartjes bij webprint besteld, ik had enkele kaarten met enveloppe 15 bij 15 cm. Goede sterke kwaliteit papier. Ik had vrijdagavond besteld en dinsdag binnen en was voor 60 kaarten totaal maar 65 euro kwijt. Ik raad ze zeker aan!
    je kunt er nu ook kerstkaarten bestellen met 50 procent korting.

4. Onje

Onje Niet meer actief

Laten ontwerpen door liedjepiedje !

5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Pinco pallino, dat is echt de beste!

Maar deze is best duur.

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik ben heeeel erg tevreden over geboortedorp.com

7. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
  8. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    791
    116
    43
    Hipdesign.nl

9. Triskele

Triskele Niet meer actief

ik heb zelf wat gefreubeld met photoshop (alles van te voren klaargezet zodat alleen foto toegevoegd kon worden zeg maar)

Geboortekaartjes online versturen

heb ik zelf gebruikt was erg tevreden erover en kreeg ook vee complimenten..

Deel Deze Pagina