Marktplaats -website- vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door Bertha, 2 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Is het mogelijk om advertensies van winkels enzo uit te zetten?
    Vind het zó irritant!
    Als je producten op 'nieuw' zoekt (zoals bv babykleertjes waar veel nieuw van particulier wordt verkocht) krijg je eerst tig advertensies van winkels... Wie weet de oplossing?

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik sorteer vaak op prijs en skip dan merendeel van de advertenties.

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Lijkt me niet dat die mogelijkheid er is, anders schiet het niet op om te adverteren ;)
    Ik adverteer met met webwinkel ook op markplaats (baby en kinderkleding) en zou het dus niet tof vinden dat al die advertenties dus geskipt worden. Dan heeft het dus geen nut meer...

4. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Lijkt me niet want daar betalen ondernemers niet voor, ze betalen om gezien te worden...dus boven aan te staan;)

Ik betaal maandelijks een leuk bedrag aan MP, zou er per direct mee stoppen als ik vervolgens geskipt werd

5. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik las zoiets toen ik er naar googlede, vandaar mijn vraag!

6. Lady7

Lady7 Niet meer actief

haha als het kan.. hoor ik t graag.. vind t ook zooo irritant!

7. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Ik vind het ook vreselijk. En net als je erdoor bent dan komt het op pagina 2 allemaal weer terug.
    Ik kijk op marktplaats voor particuliere aanbiedingen. Als ik een winkel wil zoek ik die wel via google.

8. Melief

Melief Niet meer actief

Ik vind het ook zo irritant. Als een bedrijf 1 advertentie heeft staan prima maar een stad verder op zit een baby winkel en die adverteert per pagina zo'n 10 à 15 keer als ik op baby spullen zoek. Genoeg reden voor mij om daar nooit heen te gaan/bestellen;)

9. Koon

Koon Niet meer actief

Ik sorteer altijd op afstand en dan zijn veel van die advertenties weg.

10. Ik begrijp al die advertenties sowieso niet. Als ik op marktplaats kijk ben ik vrijwel altijd op zoek naar iets wat ik goedkoop over kan nemen van een particulier.. Ik hoef dan ook niet eerst 10 advertenties van webwinkels te zien waar het allemaal gloednieuw is, met bijbehorende prijzen ;)

Het zou heerlijk zijn als je kon sorteren op particulieren en bedrijven, zoals je bijvoorbeeld op speurders kunt, maar helaas..

11. Nou, hier niet. Dan staan er nog steeds tig advertenties en dan staat er bij 'woonplaats' dat ze ook in Zoetermeer bezorgen. Nou, hieperdepiep hoera, maar als ik iets wilde laten bezorgen zou ik uberhaupt niet op afstand zoeken ;)

12. Koon

Koon Niet meer actief

Als je je eigen locatie invult d.m.v. je postcode en dan net boven de resultaten ´locatie´ aanklikt, dan zijn die advertenties van winkels weg.

13. Moenie

Moenie Actief lid

3 apr 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik adverteer met mijn webwinkel op Marktplaats en gelukkig wordt er veel op geklikt. Zou er ook niet blij mee zijn als bezoekers dit uit kunnen schakelen.

14. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Als alle betaalde advertenties van MP zouden verdwijnen dan verdwijnt MP ook.
    MP is misschien begonnen voor en door particulieren,maar de mensen achter MP hebben het commerciële doel er van ontdekt en maken hier nu dankbaar gebruik van, net als ondernemers gebruik maken van de MP bekendheid.

Deel Deze Pagina