Waar vind ik momenteel de beste sale, kortingscode etc. op kinderschoenen. Ik ben voor mijn zoon op zoek naar een paar goeie winterschoenen. En dan schoenen van de merken, shoes me, little david etc etc. Op elke site word ik plat gegooid met kortingen, 15%, 20% 30%, dan zijn er natuurlijk nog de gewone kortingscodes en de verzendkosten die er vaak nog weer boven op komen, of kan ik over een paar weken nog meer korting verwachten??... ik zie momenteel door de bomen het bos niet meer. Dus wie heeft het toevallig al uitgezocht, waar zijn de duurdere kinderschoenen het goedkoopste?
Ik ben ook op zoek... kijk al op gigagaaf stoute-kinderschoenen kleertjes.com Maar de korting is of erg schaars 20% of de maten zitten er niet meer bij... Kom maar op met tips..
Ik vond het op internet erg tegenvallen ik ben in het dorp waar ik werk naar de schoenenwinkel gegaan (2 winkels met de merken die jij opnoemt) en alle twee hebben ze op de kinderschoenen 1+1 gratis heb nu 2 paar hele leuke shoesme laarsjes voor onze dochter voor 86 euro. Ik zou dus niet online maar in de stenen winkels kijken
Ik heb bij ziengs net hele leuke laarsjes gekocht voor onze oudste van zoefies. Haar shoesme laarsjes hadden hun beste tijd gehad. Ze hadden daar veel afprijzingen
1+1 acties zijn inderdaad leuke acties. Mijn favo winkeltje in de buurt zit nu op 30% korting. Mooi meegenomen die 30% korting maar ik ga er vanuit dat er toch wel betere acties zijn. Daarnaast, de zomerschoenen die ik een paar maand geleden voor onze zoon heb gekocht passen eigenlijk nog prima. Zijn op zich goede schoenen, leer alleen laag, sneaker model. Ik twijfel dan ook of deze schoenen kunnen voor de winter, volgens mij wel. Zijn de wintermodelletjes alleen iets hoger maar het zelfde qua leer. Nouja voor de echte dikke sneeuw hebben we natuurlijk gewoon snowboots. Ik wacht nog even een leuke actie af voor ik zomaar nieuwe schoenen gaan halen. Ik vond hopperz.nl trouwens een leuke site, met mooie aanbiedingen!! Jammer dat er voornamelijk nog kleine maatjes waren.
Vanaf donderdag uitverkoop bij Scapino, toto 70% korting. Allicht de moeite om even te gaan kijken. Ik koop alle kinderschoenen daar en ze bevallen heel goed.