Een kennisje van mij is 12 weken zwanger en had deze gezien op de markt. :::Baby-dream kinderwagens||Collectie::: Ze vroeg een mij wat ik van deze wagen vond..ik zij ieder zijn eigen smaak. Mij lijkt hij mij niet zo heel stevig. En de prijs is even duur als onze kinder wagen en wij hebben een mutsy transporter met maxi cosi. En dit is een non merk wagen. Heeft iemand zo'n wagen en is het wat? En Zou jij zo'n kinderwagen kopen?
ik zou voor een bekende wagen gaan, ook ivm garantie en als er iets kapot gaat,is dat makkelijker te vervangen..
ik zou ook voor een bekende gaan weet je zeker dat het goed heb zelf ook een mutsy transporter vind ik toch een stuk mooier en kwa prijs maakt het niet uit
dit is ook gewoon een merk wagen maar een voor nederland onbekend merk. er zijn erg veel van dit soort wagens maar niet in nederland.het zijn namelijk duitse wagen. zeer degelijk en robuust en gemaakt voor intensief gebruik. in nederland heb je ook verscheidene merken die ik niet zou willen hebben puur vanwege al het plastic wat er aan zit. zelf zou ik deze niet snel kopen maar aan wagen in dezelfde catogorie zou ik best kunnen overwegen.een hauck ofzo
trouwens als ze ze echt mooi vind zou ik ze niet via hun bestellen maar gewoon via een duitse winkel. www.babyone.de bijvoorbeeld
Ow ok dus het is wel een degelijke wagen? En zijn de autostoeltjes ook goed van dat merk? Er zit ook een autostoeltje bij.
Ik vind het duur, en de maxicosi autostoelen vind ik ook lang niet zo veilig als de ' echte' zoals die van maxicosi . Ze ogen voor mij een beetje goedkoop. ik zou voor een goede degelijke gaan met garantie
Ik vind m niet mooi, maar over smaak valt te twisten natuurlijk. Wij hebben ook van een duits merk de kinderwagen gekocht (abc design), in nederland niet heel bekend maar in duitsland wel. Qua garantie kunnen wij gewoon weer bij de winkel terecht waar we m gekocht hebben. Onbekend is niet altijd slecht.. Maar deze is niet mooi, sorry
Ik vind hem ook niet mooi hoor... En hier zitten ook wel veel plastic aan en een vreemd dun frame..heb ook tegen haar gezegd dat je ook een goed merk wagen (oude collectie) en echte maxi cosi voor dat bedrag hebt.
Anders eventueel tweedehands? Ik heb pas weer een oranje urban jungle duo (incl tweeling wiegje) gescoord op marktplaats voor wel 200 eurie! Ding was amper gebruikt en ik in de 7de hemel aangezien die dingen zo'n 1000 eruo duurder zijn nieuw. De vorige had ik namelijk nieuw gekocht, dat doe ik nooit weer, wat een geld! Ff de bekleding uitgewassen, ook al zag het er netjes uit en waren het nette mensen, mijn dag kon niet meer stuk!