Hoi meiden, Dit klinkt vast een beetje dom, maar we kregen vanochtend onze tweedehands mc elea en nu zie ik dat er ook een soort netje bijzit. Het lijkt een beetje op een antimuggennetje en je kunt het ergens aan vast ritsen. Omdat we hem tweedehands hebben zit er geen boekje ofzo meer bij waar ik het in kan opzoeken. Kan iemand me hier vertellen waar dat netje precies voor dient? groetjes, Nana
Ik denk het muskietennetje voor de reiswieg? Bij onze Mura kun je die aan de rand van de reiswieg ritsen. Veel plezier met jullie wagen
Dat denk ik inderdaad ook, in de kap van de reiswieg zit een rits, daar kan het net aan vast (bij de Mura in ieder geval). Misschien kun je nog even op de site van maxi cosi kijken?
Dat is idd een muskietennetje voor over de reiswieg. Houdt al die vreselijke muggen en ander gespuis bij je kleintje weg.
Bedankt voor jullie reacties! Dan had ik toch gelijk. Ik zei al 'dat is tegen muggen enzo', maar Nanaman heel eigenwijs, 'nee heus niet het, het dient vast voor iets anders'. Ga het hem gelijk even inpeperen,hihi, het blijven toch hele mooie woorden: "zei ik het niet?"