Waar zijn de leukste kringloopwinkels? Juist ook van die kleine winkeltjes waar je de leukste dingen vandaan haalt. Wie oh wie!
Amstelveen heeft 2 nette zaken. Mijn ouders lopen daar wel eens binnen om het zoveelste paardrijzweepje voor mijn dochter te kopen. V
Amstelveen zit redelijk in de buurt gaan vast daar wel eens kijken. Vorig jaar hebben we op de terugweg van de vakantie een kringloop route bedacht geen idee meer waar maar er was ergens een soort mini kledingkringloop en had ik zulke leuke dingen 50 cent bijv voor een super gaaf kinder spijkerjasje enz.
Weesp van de week echte leren laarzen gescoord voor bijna niks. Zien er als nieuw uit. Naarden mooi groot Eemnes Utrecht whawollie
In amersfoort zit een grote op een soort industrieterrein daar moet je het wel treffen met kleding enz. Is ook maar net wat je zoekt.
Bij allemaal ben ik geweest twijfel alleen die in Weesp is dat waar betaald parkeren is in de straat? Of is er ook nog een andere.
In zaandam heb je Het Goed zitten en in beverwijk heb je er ook een die bij paleis voor een prikkie op tv is geweest, zag er toen erg netjes uit Op deze site kan je zoeken naar kringloopwinkels bij jou in de buurt of een plaats na keuze https://allekringloopwinkels.nl/