Bij gebrek aan iets lekkers in huis zit ik nu aan een bakje vanille-vla met een grote scheut chocolade-vlokken erin..haha best lekker! Nog een rare combinatie: eierkoek met pindakaas en dan heel veel hagelslag... ook erg lekker en slecht! Wie heeft er nog meer van dit soort maffe dingen sinds de zwangerschap? Ben erg benieuwd hihi
- knackebrod met aardbeienjam en kaas, zo lekker! - tosti met pindakaas en kaas! - ontbijtkoek met smeerkaas. uhm... ik heb wel meer van dit soort dingen, maar kan er nu niet meer opkomen. Wordt vervolgd dus.
Oh ik vreet me helemaal gek aan cracottes met pindakaas. Zo ineens sinds vorige week donderdag, echt heel stom!
Ik vind het nog altijd zo vreemd dat de meeste Nederlanders zo graag pindakaas eten en de meeste Belgen niet. Ik heb het al een aantal keren geprobeerd maar ik vind het echt afschuwelijk. Vreemd toch, dat gewoon het land daar een verschil in zou uitmaken, terwijl we dan nog dichte buren zijn! Of heeft het te maken dat het voor ons een heel vreemde smaak is terwijl jullie er mee opgroeien? Is er een pindakaas-deskundige in de zaal?
HMZZZ hier moet een eetdiskundige bij geroepen worden jullie hebben wel hele vreemde eetgewoontes hahaha al vind ik pindakaas met jam en ontbijdkoek erop erg lekker
Vla met vlokken vind ik geen rare combinatie. Heb ik wel vaker gegeten, erg lekker . Ik doe dat al sinds er vla met bolino's (chocolade bolletjes) in de winkel kwam