Wel even in het kort want moet zo weg: Bloed is geprikt, oa op allergiemix en vit b 12, voor dat laatste hebben we bijna moeten 'vechten' maar t is gedaan! Ik hoop eerlijk gezegd dat er wel wat gevonden word. Maar is dus nog even afwachten. Ka vond hem op het eerste gezicht en moment een actief jochie wat 'zoet' was en toen ie m op schoot nam ging Devin staan en zei ie dat t qua ontwikkeling ook wel goed zat!?? dus ik de papieren van de kinderfysio gegeven waarin staat dat zijn grove motoriek op 5,5 maand zit nu. Veel slapen, ach dat kan volgens hem ^^, fluctuerende temp ook, de een heeft dat meer als een ander?! en misschien heeft Devin gewoon een wat hogere temp. Mopperen, nu is ie toch zoet??? eh ja omdat ie net een aantal uren heeft geslapen ja. Dus Devin begon daarna te mopperen want werd weer moe (na anderhalf uurtje) en toen zag ik de ka wel kijken van hmmm. Bij t bloedprikken ging t makkelijk, omdat Devin oa zo warm is is t makkelijk 'aftappen'. Over 2 maanden terug komen en over (volgens de ka) 3 weken uitslag vh bloed, en volgens de bloedprikster een week.. Dus ik bel over een week terug.
Gelukkig dat ze nu eindelijk ook b12 hebben geprikt! (zou dat dan een extreem duur iets zijn omdat ze daar zo moeilijk over doen?) En... je zult altijd zien dat als ze bij de arts zijn, ze het "goed" doen. Ik vind dat artsen meer rekening moeten houden dat zoiets een moment opname is. Ik hoop dat jullie nu meer duidelijkheid krijgen, wat de uitslag ook is....
vervelende situatie zeg. Wat zegt de arts op het cb erover? Wat vinden ze daar over zijn ontwikkeling?
We hebben iig al doorgekregen dat Devin een ernstige pinda allergie heeft. Over 2 weken mag ik terug bellen voor de rest van de uitslagen.
ach jeetje, wat erg als je je zo'n zorgen moet maken om je kleintje! Zo zielig voor je mannetje..... Maar jee, een ernstige pinda alleregie.......heftig ook hoor. Maar goed dat je dat nu al weet! Ik hoop dat het balletje nu goed gaat rollen en ze er achter komen wat je mannetje mankeert! Grote knuf!