Waar kopen jullie je setjes? Ben al verschillende winkels afgelopen, maar heb nog niets........ zoek een set in maat 86/92 voor een jongetje. Ik zoek gewoon wit of grijs effen maar wel bijpassend.
muts en sjaal bij obaibi gekocht. nog geen wantjes, denk dat ik voor de watervaste van hm ga. wantjes toch niet veel gebruikt vorig jaar, en als er sneeuw (hihihi) ligt, dan lijken die watervaste me wel fijn! past niet bij zijn jas, maar soit.
Ik heb toevallig van de week een setje voor m'n dochter gekocht bij de Hema. Ze hadden 'm ook voor jongens. Muts was 6,95 euro, sjaal 6,95 euro, en wanten 4,95 euro. Weet niet meer precies tot welke maat die gaan... En anders idd bij H&M. Of V&D?
Ik heb ze laatst bij v&d gehaald, maar die waren niet effen. Misschien dat een grotere v&d ze wel in meer kleuren heeft?
Nee, dat niet... Dan heb je denk ik bij H&M meer kans, die hebben wel vaak grijs. Heb je trouwens ook al gekeken bij de C&A?
ik ga dinsdag maar weer opnieuw een ronde doen, want er kwam ook nog veel binnen zeiden ze. HenM hebben we hier niet, maar kan ook nog wel es bij CenA kijken of Bertus misschien. Ben waarsch teveel bij echte babyzaken geweest nu, ik ga het wat 'lagerop' zoeken haha