antiek (meubilair) zilver rok tot net over de knie ziekenhuis heupfractuur aardappels, groente en vlees tuinieren eau de cologne
Uierzalf? Daar moet ik alleen door aan de Sjaarloos denken, wat we vroeger altijd keken Ik denk dat sommigen het iets te letterlijk hebben opgevat, maar met een heleboel dingen kan ik ook veel! Bedankt allemaal!
Oma had altijd een potje staan. (Maar ik moest me inderdaad inhouden om niet te typen: 'Is dat gemaakt van uierrrrs dan?' )
Ziek zijn, vergeten worden door de rest van je familie... verplichte bezoeken, muffe geuren van soep wat te lang heeft opgestaan, incontinentieondergoed.... nee... kijk er niet naar uit.
pffff hoe vaker ik in dit topic lees hoe meer ik er tegenop ga zien oud te worden Nu ben ik zelf 40, volgens 50+ collega's begint pas na je 50e je leven, dus ik werd een beetje blij, maar dat is op slag over Ik hoop net zo fijn oud te worden als mijn moeder: 72, fit, leuk gekleed, leuk kapsel, geen 4711, incontinentiemateriaal of steunkousen. Gelukkig lijk ik uiterlijk op haar, dat is toch wel een flinke troost
Mopperen Klagen Prullaria kopen Profiteren Genieten van de achterkleinkinderen Krantje lezen Nederland 1 tem 3 kijken of canvas
Van sommige dingen vraag ik me af wanneer hun denken dat je oud bent.. Mijn vader heeft helaas na een herseninfarct afasie overgehouden( is pas 57) en gebruikt bloedverdunners voor zijn hart. Mijn oma had al vanaf haar 40e Alzheimer.. Het meeste is idd wel gezegd maar miss heb je nog iets aan ouderdomssuiker? Tweede Wereldoorlog Ben wel benieuwd wat je gaat doen met de antwoorden
Afhankelijk (van anderen en voorwerpen) vroeg of laat sommige zijn al vroeg afhankelijk en wassen ipv douchen. Makkelijk slachtoffer, veel levenservaring, Vaak alleen/eenzaam. Leveren steeds meer in... Zelfredzaamheid, geld, ruimte....
Vintage, antiek, klassiek, om het maar eens positief in te steken. Verder: plaid, middagdutje, schotse ruit, bingo, geraniums, foto's van achterkleinkinderen, vergeelde foto's en tekeningen aan de muur, o.a. van gebouwen uit hun eigen stad, tegeltjes, van die lepeltjes met een versiering er aan, klassiek servies, porseleinen beeldjes, zilverwaar (bestek, suikerpot en melkkannetje, etc.), dikke kleedjes op de tafels en kasten, staande klok, zuurtjes, lokale omroep, Benidorm, emigreren (of tweede huis in) Spanje of Frankrijk, thuishulp.
Weet niet of ze er al bij staan maar: Broze botten Zilvershampoo Geraniums Vroeger Watergolf Steunkousen Boodschappen trolley Vocht in je enkels Eau de cologne Orgelmuziek Krulletjes tapijt Gehaakte kleedjes Bitterkoekjes