Niks nieuws willen, want het oude is nog goed. Contant betalen Pepermunten Ondertiteling taxibusje Rijbewijs ongeldig Medicijnendoosje Doorgekookte spruitjes Kunstgebit
Eenzaam komt vooral in me op, toen ik elke dag bij mn oma langs ging in het verzorgingshuis was er zeker de helft/3kwart waarvan de familie niet of nooit kwam en letterlijk zaten weg te kwijnen😑
Ik zit al even na te denken... Maar kan niet echt iets opnoemen voor heen zou ik dementie zeggen maar een paar jaar geleden is er iemand in ons dorp overleden 53 jaar en dementerend. Nu is een buurvrouw 40 jaar en zo dementerend dat ze haar man en kinderen niet meer kent en 40 jaar is nog piep jong... Eenzaam komt veel voor maar ook veel jonge mensen zijn eenzaam... Ik kan er eigenlijk niks op antwoorden.
Bij oud denk ik aan vertrouwd levenswijs geleeft rust levenservaring. Dat onderschatten wij jonge mensen nog eens.
Grappige dingen: Knotje Kinharen Grote oorlellen Levertraan Maar ook: Respect Wijsheid U zeggen (oude mensen zeggen vaak 'u' tegen mij)