Me dochter heeft al tijdje dat ze spontaan uit zichzelf au hoofd zegt en wijst naar hoofd, dit speelt al even. ze kan inmiddels vrij goed praten en aangeven en weet echt wel wat au is, ogen zijn al getest. ZOwel HA en CB nemen me niet meteen serieus en roepen alleen maar aankijken, ik vind het echt eng ga morgen weer de HA bellen. Ik maak me echt zorgen.
Achteraan blijven gaan! Zou n doorverwijzing naar de kinderarts vragen. Mss dat die meer voor je kan betekenen..
ze is geweest. aardige dokter. nog meer gecontroleerd. ze heeft zelf op oncologie gewerkt en de kindjes in vroeg stadium hadden klachten zoals groei stop. elke ochtend braken. of ziek zijn en suf. latere stadium hadden ze nog meer klachten. ze heeft uutgebreid onderzocht en ook een oogarts moet een beginnense tumor omdekken ivm oogdruk......ze verwacht totaal geen reden tot erstigs. ze.neemt de hoofdpijn wel.serieus maar zw gaf aan dat vaker voorkomt bij jonge kinderrn net als buikpijn. geen 1% reden voor een scan. ja dan houd het keer op.