Hallo, ik ben Tinkelbel! Ik ben nieuw op het forum, en sinds twee weken gestopt met de pil. Ik heb op internet al wat gelezen over zwanger worden enzo en ik vraag me af wat jullie ervaringen zijn met zwangerschapstesten en ovulatietesten. Ik zie ze namelijk voorbij komen van veel verschillende merken en in allerlei verschillende prijsklassen. Iemand tips of gebruikservaringen? Groetjes, Tinkelbel
Kruidvat 2 voor 5,- zijn prima en hebben aan weinig hormonen voldoende Verder de tests van de action, 2 voor 1,50 om te testen zoveel je wil Iedere vrouw heeft daar moeite mee; niet testen haha
Linana heb jij die van de action geprobeerd? Ze zijn zo goedkoop dat ik ze bijna niet vertrouw... Dus ben benieuwd naar ervaringsdeskundigen Verder lees ik even mee hier! Startte pas geleden ook zo'n vraag
Ik heb ze geprobeerd en de teststrip werkt hoor, de rest blijft omo wit In de tijd dat ik zwanger raakte van mijn zoontje heb ik alleen de kruidvat testen gebruikt. Mijn beste vriendin heeft er wel ervaringen mee; positief Hier op het forum ook vrij veel positieve ervaringen gelezen
Hallo, mkjn ervaringen met kruidvat testen (die van 2 voor 9, 95) met het 'plusje' is goed. Alleen als je voor nod test (bij mij 2/3 dagen ervoor)en net is positief moet je wel heeeel goed kijken, de dag nod was ook niet een heel donker plusje maar duidelijk genoeg zonder te hoeven turen. Heb ook de action testen geprobeerd en resultaat was negatief (was ook niet zwanger), maar was spierwit, dus geen vage lijntjes of onduidelijk gedoe. De goedkope kruidvat testen 2 voor 5 heb ik ook gebruikt zijn ook oke maar ik geef de voorkeur aan de 2 eerder genoemde
Oja ff vergeten.... etos eigenmerk test is ook prima! Vergelijkbaar met de kruidvat 2 voor 9, 95, alleen die van etos geeft een streepje en geen plusje Heel veel succes met het zwanger worden, dat het maar snel mag lukken!
ik vind die van de action wel makkelijk , hij is hier nooit roze geweest , maar dat moest ook want ik was niet zwanger , geen gezeur geen foute testen en ik heb me der wat doorheen gebrand deze rond
Bedankt voor al jullie reacties! Ik wist niet dat de Action ook zwangerschapstesten verkoopt?! Mijn buurvrouw tipte mij over een website waar zij haar testen altijd koopt: zwangerwordentips.eu Heeft iemand daar ervaring mee? Ik vind het namelijk altijd wel makkelijk als het gewoon door de brievenbus naar binnen komt...!
Dan is wellicht sensitest.nl iets voor jou. Ze verkopen goede en betaalbare testen die in een bruine envelop bij je door de brievenbus kunnen.
Ik heb op zich wel een goede ervaring met kruidvat 2 voor 5 euro. Als ik niet zwanger was waren ze hartstikke wit, ook geen vage lijntjes, en bij zwangerschap op 10 dpo al een duidelijke tweede streep. Wel heb ik bij deze zwangerschap gemerkt dat er nogal verschil zit in de donkerte van de teststreep tussen verpakkingen! Zelfde plasje leverde op de ene test een veel donkerdere streep op dan op de andere test...
Deze gebruik ik ook! De midstream (met de roze dop en het hartje) heb ik altijd. Super fijn en erg duidelijk.
Ovulatietesten bestel ik via zwanger&kids website. Zwangerschapstesten heb ik liggen van kruitvat 2v5 en die van de action. Ik heb ook cb digi liggen, maar die gebruik ik pas als een andere test aangeeft dat ik zwanger ben zodat manlief het ook duidelijk kan lezen!
Action vind ik rottesten! Heb een x overdag met action getest nadat ik al een knaltest van action had en deze nieuwe test kwam maar een licht tweede lijntje op. Ik in de stress en manlief naar de kruidvat gestuurd. Maar op de kruidvattest kwam gelukkig weer een mooie 2e streep! Ben echt voor kruidvat . Sensitest heb ik bij de 1e twee zwangerschappen ook wel gebruik die dipsticks, ook altijd goed.
Qua zwangerschapstesten raad ik ook die van Kruidvat 2 voor 5,- aan. Voor de bevestiging is het fijn om daarna een Clearblue digital te doen met weekindicator. Ovulatietesten gebruikte ik van Sensitest, op zich wel prima. Die van zwanger&kids schijnen ook goed te zijn. Qua ovulatietesten geef ik je wel één tip als je daarmee aan de gang wil: zodra je een iets donkerder streepje ziet, ga dan twee keer per dag testen. Anders heb je kans dat je je piek mist... Succes ermee, ik hoop dat je snel zwanger bent!
Oh ok, heb dat van het action-testen-topic een poosje geleden. Mooi dat ze er weer zijn! Ps wat kosten ze ook al weer?