Zwangerschapstest ervaring

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tinkelbel27, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkelbel27

Tinkelbel27 Nieuw lid

11 sep 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, ik ben Tinkelbel!

Ik ben nieuw op het forum, en sinds twee weken gestopt met de pil. Ik heb op internet al wat gelezen over zwanger worden enzo en ik vraag me af wat jullie ervaringen zijn met zwangerschapstesten en ovulatietesten. Ik zie ze namelijk voorbij komen van veel verschillende merken en in allerlei verschillende prijsklassen. Iemand tips of gebruikservaringen?

Groetjes, Tinkelbel

2. Linana

Linana Niet meer actief

Kruidvat 2 voor 5,- zijn prima en hebben aan weinig hormonen voldoende
    Verder de tests van de action, 2 voor 1,50 om te testen zoveel je wil :D
    Iedere vrouw heeft daar moeite mee; niet testen haha

3. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Linana heb jij die van de action geprobeerd? Ze zijn zo goedkoop dat ik ze bijna niet vertrouw... Dus ben benieuwd naar ervaringsdeskundigen :)
    Verder lees ik even mee hier! Startte pas geleden ook zo'n vraag

4. Linana

Linana Niet meer actief

Ik heb ze geprobeerd en de teststrip werkt hoor, de rest blijft omo wit :D
    In de tijd dat ik zwanger raakte van mijn zoontje heb ik alleen de kruidvat testen gebruikt.
    Mijn beste vriendin heeft er wel ervaringen mee; positief ;)

Hier op het forum ook vrij veel positieve ervaringen gelezen

5. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Hallo, mkjn ervaringen met kruidvat testen (die van 2 voor 9, 95) met het 'plusje' is goed. Alleen als je voor nod test (bij mij 2/3 dagen ervoor)en net is positief moet je wel heeeel goed kijken, de dag nod was ook niet een heel donker plusje maar duidelijk genoeg zonder te hoeven turen.

Heb ook de action testen geprobeerd en resultaat was negatief (was ook niet zwanger), maar was spierwit, dus geen vage lijntjes of onduidelijk gedoe.

De goedkope kruidvat testen 2 voor 5 heb ik ook gebruikt zijn ook oke maar ik geef de voorkeur aan de 2 eerder genoemde

6. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Oja ff vergeten.... etos eigenmerk test is ook prima! Vergelijkbaar met de kruidvat 2 voor 9, 95, alleen die van etos geeft een streepje en geen plusje

Heel veel succes met het zwanger worden, dat het maar snel mag lukken!

7. Linana

Linana Niet meer actief

Ik sluit mij aan bij zoetsnoepje
    Wit is bij action wit... Geen schijnstreepjes, vage dingen, etc :p;)

8. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    ik vind die van de action wel makkelijk , hij is hier nooit roze geweest , maar dat moest ook want ik was niet zwanger , geen gezeur geen foute testen en ik heb me der wat doorheen gebrand deze rond :D

9. Tinkelbel27

Tinkelbel27 Nieuw lid

11 sep 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor al jullie reacties! Ik wist niet dat de Action ook zwangerschapstesten verkoopt?!
    Mijn buurvrouw tipte mij over een website waar zij haar testen altijd koopt: zwangerwordentips.eu
    Heeft iemand daar ervaring mee? Ik vind het namelijk altijd wel makkelijk als het gewoon door de brievenbus naar binnen komt...!

10. Tinkelbel27

Tinkelbel27 Nieuw lid

11 sep 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daarbij zit er hier geen Action in de buurt.....

11. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Dan is wellicht sensitest.nl iets voor jou. Ze verkopen goede en betaalbare testen die in een bruine envelop bij je door de brievenbus kunnen.

12. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik heb op zich wel een goede ervaring met kruidvat 2 voor 5 euro. Als ik niet zwanger was waren ze hartstikke wit, ook geen vage lijntjes, en bij zwangerschap op 10 dpo al een duidelijke tweede streep. Wel heb ik bij deze zwangerschap gemerkt dat er nogal verschil zit in de donkerte van de teststreep tussen verpakkingen! Zelfde plasje leverde op de ene test een veel donkerdere streep op dan op de andere test...

13. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Deze gebruik ik ook! De midstream (met de roze dop en het hartje) heb ik altijd.
    Super fijn en erg duidelijk.

14. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ovulatietesten bestel ik via zwanger&kids website. Zwangerschapstesten heb ik liggen van kruitvat 2v5 en die van de action. Ik heb ook cb digi liggen, maar die gebruik ik pas als een andere test aangeeft dat ik zwanger ben zodat manlief het ook duidelijk kan lezen! ;)

15. Soit

Soit Niet meer actief

Ik loop vast achter, maar ik dacht dat ze bij de action niet meer verkocht werden?!

16. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Jawel hoor. Afgelopen weekend nog gekocht :)

17. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Action vind ik rottesten! Heb een x overdag met action getest nadat ik al een knaltest van action had en deze nieuwe test kwam maar een licht tweede lijntje op. Ik in de stress en manlief naar de kruidvat gestuurd. Maar op de kruidvattest kwam gelukkig weer een mooie 2e streep! Ben echt voor kruidvat :) .

Sensitest heb ik bij de 1e twee zwangerschappen ook wel gebruik die dipsticks, ook altijd goed.

18. Linana

Linana Niet meer actief

Jawel hoor, zal misschien per filiaal verschillen, maar heb eergisteren nog 2 pakjes gehaald :D

19. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Qua zwangerschapstesten raad ik ook die van Kruidvat 2 voor € 5,- aan. Voor de bevestiging is het fijn om daarna een Clearblue digital te doen met weekindicator.

Ovulatietesten gebruikte ik van Sensitest, op zich wel prima. Die van zwanger&kids schijnen ook goed te zijn. Qua ovulatietesten geef ik je wel één tip als je daarmee aan de gang wil: zodra je een iets donkerder streepje ziet, ga dan twee keer per dag testen. Anders heb je kans dat je je piek mist...

Succes ermee, ik hoop dat je snel zwanger bent!

20. Soit

Soit Niet meer actief

Oh ok, heb dat van het action-testen-topic een poosje geleden. Mooi dat ze er weer zijn! :)

Ps wat kosten ze ook al weer?

Deel Deze Pagina