Wij maken vaak een rondje Aldi - Albert Heijn - Lidl - Jumbo. Bij de Aldi halen we de meeste dingen, maar moeten dan toch soms nog naar Albert Heijn en Jumbo voor dingen die ze alleen daar hebben (AH voor speltbrood bijvoorbeeld), of die ze daar lekkerder of voordeliger hebben. Lidl vaak nog voor fruit/groente. Maar we kopen het meest bij Aldi en Albert Heijn. Soms halen we uit gemakzucht wat laatste dingen bij de Coop om de hoek, maar die vinden we eigenlijk te duur. En we komen ook wel bij de Turkse 'toko' voor bijvoorbeeld peterselie of gedroogde kruiden; véél voordeliger.
Ik heb geen vaste winkel haha. Mijn vriend gaat regelmatig naar de Vomar, ik wel eens naar de Lidl. Af en toe laten we bezorgen door AH. En heel soms gaan we naar de Dekamarkt.
Weekboodschappen Dirk. Bonusaanbiedingen, vlees en fruit bij AH. En AH als ik pauze heb en trek in een lekker broodje ofzo.
We kunnen sinds 2 maanden hier bij de Jumbo met de app bestellen, sindsdien doe ik boodschappen bij de Jumbo. Eigenlijk kom ik liever bij de AH, maar die biedt die dienst (nog) niet helaas. En de Jumbo app scheelt tijd en geld. Soms ga ik naar de Lidl, o.a. voor de flesjes junior water.
Ik ga altijd naar de albert heijn. En een turkse supermarkt. Voorheen gingen we ook naar de Lidl, maar ik heb gemerkt dat ik dan juist meer kwijt ben per week omdat ik dan ook nog naar de AH moet om boodschappen te halen die bij de Lidl niet lekker zijn of die ze niet hebben.
De AH omdat er niks anders is in dit gehucht alleen1 winkel centrum met een drogist, bakker sigarenman blokker en de AH als je ergens anders heen wil moet je met de auto, fiets of bus....
De weekboodschappen haal ik bij de Albert Heijn. Elke dinsdagmiddag ga ik naar de markt voor een lading groente en fruit.
Ik doe alle boodschappen bij de jumbo, zo heel af en toe als ik iets vergeten ben dan ga ik naar de AH!
Het meeste bij de lidl. En een paar dingen bij de plus. Hier op dorp zit verder geen supermarkt. Als ik weer ga werken haal ik de dingen die ik nu bij de plus haal bij de Jumbo. Die zit naast me werk.
De AH en de Lidl omdat die in Nederland het dichtste bij zijn. De anders zijn de supermarkten in Duitsland waar ik ook vaak kom.
Grote boodschappen haal ik bij de Jumbo. Als ik wat vergeten ben bij de AH, want die zit dichtbij. 1 keer in de 1 a 2 maanden ga ik naar de Lidl voor scheermesjes.