De Lidl en de AH. Maar net wat er op het lijstje staat en hoe de aanbiedingen bij de appie zijn. Staat er veel fruit op de lijst dan ga ik naar de Lidl.
Ik laat elke week de boodschappen door picnic bezorgen. En dan af en toe naar de dirk/ah als ik iets vergeten ben
Voornamelijk AH. Als ik luiers nodig heb of een leuke aanbieding heb gezien ga ik naar de Lidl en dan neem ik gelijk wat andere dingen mee
Vlees van de biologische slager. Meeste groente en fruit van de bio markt. Brood van de bakker. Gewone dingen bij AH en Lidl.
De grote weekboodschappen doen we bij de Jumbo, laten we iedere week bezorgen. Alle kleine spulletjes halen we bij de Aldi.
Als ik zelf rij ga ik naar de Nettorama, maar tegenwoordig bestel ik het meestal bij de AH. Dingen die ik nog tussendoor nodig heb of vergeten ben haal ik bij de Boons of de Lidl (zitten hier in het dorp).
Wij doen de (online)boodschappen bij de Jumbo. De AH zit om de hoek, dus als ik een keer iets ben vergeten haal ik het daar. Muesli en havermout halen we bij Ekoplaza.
Wij wisselen af eigenlijk, het is maar net waar we zin in hebben In de buurt zit een Boni dus daar komen we het meest. Verder halen we weekboodschappen wel eens bij de Coop of de Aldi. Ik vind de Aldi ook steeds een fijnere winkel worden omdat er nu ook meer A merken te koop zijn.
De winkel die het meeste in de buurt zit.. Jumbo dus. Zijn net verhuisd. Anders deed ik vaak de boodschappen bij de Deen of Boni en soms ook Aldi.
Ah en lidl. Aldi alleen voor de xxl schnitzel voor mn man. Jumbo heel soms, voor extra dingen en vaak haal ik daar de nutrilon.
Albert Heijn. Voor brood, vlees, vis, kaas, noten, groenten, fruit en verzorgingsdingen ga ik eek naar de speciaalzaken , maar dan blijft er nog genoeg over wat ik wel daar haal
We laten een groente en fruitpakket bezorgen door beterbio, aangevuld met extra boodschappen. Verder gaan we naar/ laten bezorgen door ah en de buurtsuper is hier een spar. Er zitten hier heel veel biologische winkels, dus daar komen we bij de slager en groentenboer en biologisch supermarktje. We eten niet alles biologisch, maar wel vrij veel.
Albert Heijn en Aldi. De Albert Heijn is sterk vertegenwoordigd waar ik woon en er is hier een fijne, ruime Aldi.
De afgelopen weken besteld bij de AH ivm geen auto hebben. Waar-de-loos. Ik ben blij dat ik vanaf dit weekend eindelijk weer naar de Jumbo kan. Zij hebben hier helaas nog geen bezorgservice.
Altijd bij de Jumbo. Heel af en toe een paar kleine dingetjes bij de Albert Heijn of Lidl maar dat komt misschien eens in de 3 maanden voor.