Waar doe jij het liefst je boodschappen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 28 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.171
    8.898
    113
    Weekboodschappen doen we bij de Jumbo. Kleinere boodschappen bij de Jumbo, AH, Dirk, Plus of Lidl.

2. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    Ah online, al ben ik daar de laatste tijd minder tevreden over omdat ze steeds dingen uit het online assortiment gooien die ik gebruik. Denk dat ik binnenkort Jumbo laat bezorgen.

In het dorp zit Jan Linders. Daar ga ik voor de kkeine boodschappen naar toe.

3. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Favoriet zijn de plus en Lidl. Hier in het dorp zit een Jan Linders. Kom ik nooit..
    Versafdeling fruit en groente brrrrr niet fijn.
    Soms een stukje verderop bij de AH xl

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jumbo, meestal pick up point maar is ook een hele fijne winkel.

5. Zwierezwaai

Zwierezwaai Niet meer actief

Naar de markt voor groente en fruit, de Marokkaan voor kruiden, rijst, pasta enzo. En wisselend naar de Ah of de jumbo voor de rest. Jumbo is dichterbij maar heeft niet altijd alles

6. Zulema

Zulema Fanatiek lid

8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    AH! En voor de aanbiedingen soms nettorama of Dirk.

7. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Zeker weten de AH!!!
    Lidl vind ik het vlees er guur en smerig uitzien.
    Bonus aanbiedingen en de 35% korting, de winkel zelf, het aanbod eigen merk, ik vind alles prettig dus ik winkel daar.
    Ga voor een enkele boodschap wel eens naar de Deen, maar dat is zeldzaam.

8. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.049
    16.562
    113
    De AH, maar die zit hier natuurlijk weer niet in de buurt dus doe ik altijd boodschappen bij de jumbo. Misschien toch maar online bestellen bij de AH.

9. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.100
    941
    113
    Vrouw
    Meestal ga ik naar de Albert Heijn, heel soms voor leuke aanbiedingen naar de Lidl. Jumbo kom ik liever niet, vind dat zo'n nare winkel. Geen idee waarom eigenlijk, maar kom er niet graag.

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Bij de AH (liefst online) en nettorama. Hier in het dorp zitten de Boons en de Lidl, dus daar haal ik dan nog dingen die ik vergeten ben of pas later bedenk.

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.304
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Omdat we willen bezuinigen doe ik maandag de boodschappen bij de Lidl, zuivel, kaas, brood, toiletpapier, beleg etc en alles wat ik daar niet kan vinden doen we bij de AH/ jumbo. Vorige week maandag 3 volle tassen bij de Lidl voor 58 euro, doe ik dit bij de AH dan ben ik zowat het dubbele kwijt, bevalt me erg goed op deze manier en het fruit is bij de Lidl ook gewoon lekkerder en voordeliger.

12. Kukido

Kukido Fanatiek lid

16 jun 2016
    2.383
    2.976
    113
    Jumbo, Lidl, Plus

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.056
    15.641
    113
    Nabij Utrecht
    Jumbo. Ik laat wekelijks zoveel mogelijk de booschappen bestellen en rij zelf nog zo'n 2x in de week voor vers brood/groentes enzo.
    Kom er langs vanuit mijn werk, dus hoef er niet helemaal heen te rijden.

14. Mell1105

Mell1105 Fanatiek lid

20 jul 2019
    4.782
    273
    83
    Vrouw
    Lidl en Dirk

15. prjbt

prjbt Niet meer actief

Alles bij de Boni. Zit naast school. Ik loop dus daar elke ochtend even doorheen op weg naar huis.

De Jumbo zit hier ook maar die is duurder...

16. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

Bij de Boni, wat die niet hebben haal ik bij de Coop.

17. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.256
    306
    83
    Online bij Jumbo. Liefst bezorgen maar als ik weinig thuis ben pick up.
    Voor bepaalde dingen (Cola, snacks, toiletpapier, keukenrol, luiers enz) gaat man meestal naar de Lidl.
    Kleine vergeten dingen bij Dirk of AH. Allemaal in onze woonplaats. En we hebben ook nog een Aldi in de buurt maar dat vind ik niks. Onlogische indeling, rare merken en wat ik wil hebben (croissants en afgebakken broodjes) bijna altijd op.

18. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.649
    22.086
    113
    Mijn man deed in Nederland altijd de boodschappen, en dan meestal bij Lidl en Jumbo. Ik ben niet erg goed in boodschappen doen.

19. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.502
    4.344
    113
    Vrouw
    Ik doe thuis op de bank boodschappen bij AH.nl. Heerlijk! Nooit druk, nooit lang in de kassa staan. Mijn boodschappen worden ingepakt en in mijn keuken neergezet. En met een beetje geluk pakt mijn man ze uit!

20. Goldrose

Goldrose Actief lid

4 feb 2017
    326
    197
    43
    Eens per maand de houdbare dingen bij de Aldi (pasta, wc papier, rijst etc). Eens per week laten we de Jumbo bezorgen. En mocht ik dan toch nog eind van de week iets echt vers nodig hebben dan ga ik naar de dorpssuper (Attent) of combineer ik het met een tripje naar het dorp verderop waar een AH zit.

Deel Deze Pagina