Wij kopen de meeste boodschappen bij de Lidl. De rest bij de Ah, Jumbo en sinds kort Plus(voor proteine drank).
Ik vind boodschappen doen leuk Maar ik heb weinig tijd, dus halen we boodschappen bij de AH: ruim opgezette winkel, overzichtelijk en goed assortiment.
Op je bakkersuitgaven kun je misschien wel een hoop besparen door via Too good to go te kopen. Van de bakker is dat meestal gewoon van dezelfde dag. Je weet alleen vooraf niet wat er in zit, maar dat is misschien een beetje proberen bij verschillende bakkers. Jij woont in Amsterdam toch, daar zitten er vast een hoop En niet geheel onbelangrijk, je doet gelijk mee aan het bestrijden van verspilling.
Boni want die zit hier het dichts bij. Vorige week hebben we voor het eerst laten bezorgen via picnic en dat bevalt ook heel goed!
Ik ga het meest naar de AH, die hebben meestal de beste aanbiedingen en daardoor ben ik meestal nog goedkoper uit dan bij de Lidl, Aldi en Jumbo. Bij de Lidl kwam ik eerst vaak, maar sinds ze 2 jaar geleden verbouwd hebben en een waardeloze manager, kom ik er nog maar weinig. Overal dozen en karren op het pad, verrotte groente/fruit, lege schappen, prijskaartjes bij de verkeerde producten enz. Nu dus het meest AH, afgewisseld met Jumbo, Aldi en Makro. Soms ook wat op de markt.
Mijn schoonouders wonen ook in Amsterdam en halen zowat alleen nog maar Too good to go. Zowel bij supermarkten, bakkers als hotels. Er is daar zoveel aanbod.
Plus. AH ook wel maar die is zo groot en aangezien ik daar minder vaak kom ivm afstand moet ik dan vreselijk lang zoeken naar alles.
Bij AH. Die zit bij ons om de hoek. Makkelijk. Lidl vind ik in onze woonplaats niet fijn Aldi kom ik heel af en toe ...maar bijna niet meer. Jumbo zit niet in de buurt.
Bij de Jumbo. Deze zit vlakbij ons en precies op de fietsroute naar de school van mijn dochter. Als ik haar heb weggebracht met de fiets rij ik meteen even langs de Jumbo. Erg fijn! Wat wel opvalt is dat de houdbaarheidsdatum vaak of kort is of al verlopen is. En dat schappen gewoon leeg zijn. Snap dat echt niet. Mijn man is vooral fan van de AH en gaat daarheen voor de grote boodschappen of wij bestellen bij de AH voor thuisbezorging.
Bonus aanbiedingen bij de ah. Jumbo en als lidl/aldi leuke aanbiedingen heeft ga ik daar heen. En soms de groothandel haha..
Ik ga het liefst naar AH omdat ik het gewoon een fijne winkel vind, maar vind hem te duur (en ja, hij is echt vele malen duurder in mijn geval). Ik ga wekelijks naar Lidl, Deen en de Spar, onze buurtsuper. Jumbo en Aldi sla ik liever over.
Hier de week boodschappen bij de Jumbo, super dichtbij, een overzichtelijke winkel en altijd bijgevuld. Wel altijd op de tht datum letten.. bier en cola halen we bij de Lidl, evenals fijne aanbiedingen.
Wij hebben hier alleen de spar. Ik vind dat echt een verschrikkelijke winkel met soms belachlijk dure prijzen voor sommige artikelen. Daarom rij ik graag 2 dorpjes verder naar een albert heijn. Goed assortiment, goed gevuld en erg vriendelijk personeel. Daarnaast gaan we ongeveer 1x per maand naar de Makro.