Waar doe jij je boodschappen? en waarom?

Discussie in 'De lounge' gestart door limmeke, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Username

Username Niet meer actief

Appie. Fijne winkel en dichtbij.

2. Milujem

Milujem Niet meer actief

AH. Dichtbij en de beste winkel vind ik.

3. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Aldi jumbo soms hoogvliet

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ah. Eigenlijk niet voordelig , maar proberen wel op de bonus en huisheren te letten. Ah is dichtbij overzichtelijk en je hebt meteen alles in 1 keer in huis. Dat laatste vind ik erg fijn vooral.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Lidl, Turkse winkel en MCD (veel te duur) omdat die dichtbij zitten.

Verder voor A-merken ga ik 1 keer in de zoveel tijd naar Bas van der Heijden, houd ook echt van de AH en Jumbo.

6. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Het meeste bij de Lidl (een keer in de week inslaan), tussendoor of A-merken bij de Dekamarkt die hier in de staat ligt. Moet wel zeggen dat het vooral uit financieel oogpunt is dat we bijna alles bij de Lidl halen, denk dat als we het een keertje breeder krijgen ik wel vaker bij AH/Jumbo zou willen winkelen omdat ik het wel fijn vind in een 'nettere' winkel met goede producten te winkelen.

7. tuc

tuc Niet meer actief

is de spar er niet meer....even geleden dat ik daar geweest ben...

Hier bij de lidl en nettorama en bepaalde dingen bij ah omdat ze alleen daar te krijgen zijn.

8. Talvi

Talvi Niet meer actief

Wij gaan naar de C1000 omdat die 200 meter verderop zit. En als ik toevallig naar de Etos moet dan ga ik nog wel eens naar de AH.

9. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Jumbo alles in huis en betaalbaar

10. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    1x in de 14 dagen ga ik naar de Lidl en de rest haal ik bij de buurtsuper. Daar betaal ik wel wat meer, maar zonder steun van de bewoners in het dorp redden ze het niet. En we willen wel graag dat de winkel blijft :)

11. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Jammer dat er geen poll bij zit was wel leuk geweest, hier jumbo of ah.. Als ik veel nodig heb de jumbo en voor een paar kleine dingetjes ah..
    Die zit dichterbij :)

12. angel229

angel229 Niet meer actief

AH voor de merkspullen, huismerk hagelslag en wat euroshopper producten. Voor grote dingen zoals frisdrank, toiletpapier, keukenrol e.d. gaan we naar de Duitse Lidl. Die vinden we fijner als de Nederlandse. Meestal komen we daar ook wel eens in de week (samen met tanken).

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij halen al jaren onze grote boodschappen bij de Nettorama. Fijne winkel, ze hebben er ongeveer alles en het personeel is hartstikke vriendelijk. Hier zit de AH naast de Nettorama, dus daar loop ik ook elke week nog even binnen voor wat apartere dingen die ze bij de Nettorama niet hebben en voor kannen melk (mijn man lust geen melk uit pakken).

14. MB2

MB2 Actief lid

13 sep 2012
    435
    27
    28
    NULL
    NULL
    Hier net zo.

15. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Hier voor de grootste boodschappen altijd naar de bas en doordeweeks vaak even naar de ah. Verder de slager, de bakker en de groenteboer.

Soms ook even naar de jumbo. Bij de lidl of aldi kom ik eigenlijk nooit. Al die vreemde duitse producten enzo. Heb er weinig mee.

16. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ah. Daar kan ik door de zelfscan, ik doe boodschappen voor een gezin van 10, dus alles ook nog eens op de band bij de kassa leggen en dan weer opnieuw inpakken? Liever niet :p

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Woon in B en winkelde voorheen altijd bij AD Delhaize. Maar stilaan meer en meer in de Aldi beginnen halen en sinds de Jumbo (net over de grens, vlakbij) nu ook op zondagnamiddag open is, durf ik daar ook al weer meer te halen. Aantal dingen zijn in NL opmerkelijk beterkoop dan hier in B.

Maar het verschil AD Delhaize en Aldi: Voor 50€ heb je vaak 1 zakje gevuld bij Delhaize, bij Aldi een hele kar...

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Bij de Poiesz en Aldi. Meeste dingen haal ik alsnog bij de bakker, slager en groenteboer.
    De rest bij bovenstaan supermarkten, omdat die hier het dichtbij in de buurt zijn.
    Maar vind het sch**t supermarkten, vooral de Poiesz is achterlijk duur.
    Dus zodra ik in een stad verder op moet zijn, ga ik direct bij de Jumbo boodschappen doen.

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik doe 1 keer per week boodschappen bij de Lidl, 3 shoppers vol voor zo'n 40-50 euro. Haal bij de Plus (omdat die nou eenmaal dichtbij en op de route zit, maar verder ook een prima winkel) nog biologische melk, biologische kip, vleesvervangers, brood en vers beleg. En soms nog wat dingetjes die we vergeten zijn of wat ze bij de Lidl niet hebben.

20. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ah, jumbo, c1000 en lidl

Deel Deze Pagina