Waar doe jij je boodschappen? en waarom?

Discussie in 'De lounge' gestart door limmeke, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Hier nog een Belgje en hier is 't Aldi gemengd met Spar.
    Beiden zitten hier op wandelafstand. Spar heeft overigens een boel "witte producten" die ze delen met Colruyt.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Het liefst ga ik naar de Lidl, maar die zit hier niet in de stad, grrrr.

Dus combineer ik Aldi, Albert Heijn (krijgen korting op de boodschappen) en Nettorama met elkaar, Nettorama is hier heel klein en je kan er niet parkeren dus haal alleen dingen uit de aanbieding. Verder koop ik veel bij de Turkse winkel. Als er goede acties zijn fiets ik ook gerust nog naar de Emte of de Plus. En als ik iets vergeten ben loop ik even naar de MCD die hier vlakbij zit, te duur voor alles, maar wel handig om even snel wat te halen.

3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Jumbo, zit hier dichtbij. Er zit ook een lidl maar dat vind ik helemaal niets.

4. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Jumbo. Lekker makkelijk zo'n zelfscan ding.

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    C1000, gewoon een hele fijne winkel!

6. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Jumbo, lidl of de haagse markt. Voor brood naar de marokkaanse bakker.

7. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    AH vanwege de zelfscan.

8. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Als ik lopend ga dan ga ik naar de Deen, supermarkt op het dorp...ga ik met de auto dan ga ik een dorp verder en daar zitten de Aldi en Jumbo, die zelfscan is ideaal ja!

9. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Carrefour, voor groente, fruit, brood en dingen die ik niet bij de Aldi vind, en last minute boodschappen.

Aldi, voor alle verpakte producten en zuivel.

Albert Heijn, 1x per maand, voor de Hollandse dingen die ik mis, en omdat die goedkoper is dan Carrefour. Als er dichter in mijn buurt een filiaal wordt geopend, zou ik er wekelijks komen. Kwestie van wachten.

10. Linana

Linana Niet meer actief

AH XL vanwege de uitgebreide keus + zelfscan. Verder is het gewoon een hele fijne ruime winkel.
    Lidl: prijs natuurlijk, helaas zijn ze verhuisd en moeten we er nu iets langer voor fietsen, dat maakt het wel wat minder leuk. Nu halen we alleen ons drinken daar en af en toe brood beleg.

C1000 zit hier om de hoek, maar daar doe ik nooit mijn grote boodschappen. Duur, klein, rommelig... 10 keer niks.
    Alleen dus als ik iets vergeten ben of iets in de aanbieding is

Deel Deze Pagina