Op de bank onder salontafel staan mandjes, in 1 van die mandjes zit make up. Ook in het dressoir een la voor mijn fohn enzo.
in de woonkamer staand bij de openslaande deuren voor het beste licht als het nog niet licht genoeg is aan de eettafel
Ik heb een eigen kamer! Net een prinses hoor haha Compleet met schoenenkast, plankje met luchtjes en rek met sjaals, leggings e.d. Daarin staat een grote spiegel en poef
Niet want ik draag geen make up als ik het 3x per jaar draag is het veel Mijn man houdt er goddank ook echt niet van
hier in de hal voor de spiegel bij de voordeur. De spiegel in de douche kan ik niet inkijken vriendlief was aanwezig toen de woningbouwvereniging de spiegel op heeft gehangen. en de spiegel hangt dus op zijn hoogte (2.08) ben zelf 1.85 maar kan er dus niet goed in kijken om mij op te maken
Ja hihi. Tot er een kleintje komt, dan word het baby kamer hoor. Vond dat de kamer wel een functie moest hebben haha
Als ik de tijd heb op de bak want daar is het beste licht. Normaal gewoon in de badkamer, aan de keukentafel of niet.