Ons huis is ook niet geschikt voor kleine mensen alles is groot en hoog. Bij mijn vriend voel ik me een ukkie en dat komt niet vaak voor
Ik doe mijn make-up meestal beneden in de gang. De spiegel hangt naast de voordeur, die ik vaak even open doe om te kijken of mijn make-up er bij daglicht goed uit ziet.
Tapkast voor de spiegel. En als ik echt te laat ben heb ik op mijn werk altijd reserve liggen. Dan kom ik binnen en zeg ik; ik ga me eerst even herkenbaar maken
Ik heb een kaptafel inclusief studiolampen maar dat is eigenlijk alleen omdat ik ook tutorials opneem
'Gewoon' in de badkamer. Daar heb ik fatsoenlijk licht en kan ik goed bij de spiegel. Ik heb 2 handen nodig om me op te maken, dus een klein spiegeltje werkt niet bij mij.
Boven in de badkamer. Maar sinds ik zwanger ben weinig make-up gebruikt. Door de misselijkheid in het begin had ik weinig zin om me op te maken en dat is eigenlijk zo gebleven. Sinds een week heb ik weer mascara in huis
In de badkamer tenzij mijn vriend weer eeuwen voor de badkamerspiegel staat en we haast hebben, dan voor de spiegel in de gang. Maar dus meestal in de badkamer.
Waar iker zin in heb! Ik doe het pas sinds kort weer, enen een heel nieuw mandje met hele nieuwe make up aangeschaft en dat sleep ik overal door huis! Hihi. Manlief wordt er gek van! Haha.