Hier ook een make-up tasje en doe me meestal op de bank opmaken dus precies hetzelfde haha. Toen mijn zoon er nog niet was deed ik het in zijn kamer had toen een kaptafel, maar nu absoluut geen plek meer voor. Uiteindelijk zit de bank toch lekkerder
Ik maakte me altijd op op de badkamer, maar de spiegel is te hoog opgehangen. Gezien de aannemer met vakantie is, maak ik me nu in de woonkamer op. Bevalt me prima, en blijf dat doen!
Op werkdagen op het logeerbed... omdat ik 's ochtends niet om 6:15 het grote licht op onze slaapkamer aan wil doen en man daardoor wakker wordt. Op vrije dagen vaak beneden aan de eettafel of op onze eigen slaapkamer op bed, zodat ik er lekker bij kan zitten. Lui he?
In de badkamer... Niet echt best om bij kunstlicht op te maken, maar ik heb daar al mijn spulletjes. Ik check het daarna bij daglicht . Soms moet ik nog wat uitwrijven .
in de badkamer of als man in de badkamer is, voor 'tante diny', een antiek gangspiegeltje met plachet, ervenis van een oudtante.
meestal in de badkamer maar wenkbrauwen epileren en uitgebreid make-uppen doe ik op de slaapkamer voor de kastdeur met spiegel want daar heb ik meer licht