Ik doe boodschappen bij de Jumbo en haal fruit en groenten op de markt. Meestal zijn we rond de 100 euro per week kwijt.
Klopt zit er 5 naast (die 40 van t weekend moet er ook nog bij) Maar net nadat ik t zag kwam er een kind wat vragen dus niet meer ge-edit
Voornamelijk boodschappen bij aldi, en daarnaast, dan heb ik het over verse groenten en dat soort spullen, bij de Jumbo. Sinds een paar weken is er hier ook een lidll in de buurt en die is ook wel erg leuk, zit naast de aldi dus haal daar voornamelijk echt lekkere dingen zoals chocola en salades, o ja de versgeperste bloedsinasappelsap van de lidll is erg lekker. Al met al zijn wij 60,- kwijt als ik bij de aldi en de jumbo haal, dat is vaak de ene week en de week die erop volgt hoef ik vaak alleen bij de jumbo te zijn en kan ik het doen voor 30,- Dit alles exclusief luiers... en het is voor 2 volwassenen en een peuter (die in de ikke-lus-nie-fase zit)
Wij zijn met vieren en zijn ongeveer 130 Euro aan boodschappen per week kwijt. Ik ga meestal naar EM-TÉ of naar Jan Linders. Ik las hier ergens dat iemand een Duitsland boodschappen deed voor de helft minder, ik ga daar ook eens een keer een kijkje nemen. Wij wonen vlak bij de grens.
Wij gaan bij de C1000 boodschappen doen en zijn ong. 100 euro per week kwijt. Daar zit dan ook alles voor Lianna bij en voor de huisdieren. Ik ga ong 1 keer in de 4 weken naar de Aldi en haal daar ook nog eens voor zo'n 100 euro boodschappen.
Ik plan altijd elke week wat er die week gekookt word zodat er maar 1 keer per week boodschappen gedaan hoeft te worden we zijn per week ongeveer 75 euro kwijt en doen deze bij de c1000 we zijn met zijn tweeen. groetjes saskia
@mila het is echt de moeite waard om eens te gaan in duitsland.vooral als je daar in de buurt zit ik zit ook op een klein stukje van de grens met kleve elten enz.ook een voordeel in duitsland zijn de meeste supermarkten tot 21:00/22:00 uur open iedere dag.
oh laat ik ff aan mijn vriend lezen, hij zeurt altijd dat ik voor zoveel heb 150 pw maar hij eet het meeste ervan op hahaha
ik doe 1 keer in de 2 weken grote boodschappen bij de Albert Heijn. En verder elke dag ook boodschappen bij de Albert Heijn voor het avondeten, per dag ben ik zo'n 10-15 euro kwijt, en bij de grote boodschappen rond de 80 euro. Wij zijn met zijn tweeen
Golff, Liddle, super de boer. Groenten en fruit of de markt en vlees bij de slager. Zo'n 80 euro per week, exclusief babyvoeding, luiers en hondenvoer.
Wij zijn rond de 75 euro kwijt voor boodschappen exclusief luiers ,die wij 1 keer in de week doen ,en die wij halen bij supercoop!...het scheelt ook dat we vaak buitenlands eten ,waardoor je er vaak 2 dagen ervan kan eten!